Metaal werkplaats gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_ChipTX
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23-08 17:10
Goedenavond iedereen.

Ik moet aluminium of een ander metaal snijden, boren of slijpen om iets op maat te maken. ik woon in amsterdam en ik weet dat er metaalworkshops zijn die dat voor mij zullen doen. Maar ik weet niet hoe je het in het Nederlands noemt, waar ze werken op metalen zoals boren, slijpen enz. Dus ik kan er gemakkelijk een vinden. Geef de website of het telefoonnummer op als u er een weet.

Beste wensen
Sjah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik weet niet met welke trefwoorden je zoekt, maar met de opdracht metaalwerkplaats amsterdam krijg ik zat opties in de regio Amsterdam.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:49
Metaalbewerking?

Metaaldraaierij?

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Er zijn toch zat metaalwerkplaatsen te vinden in Amsterdam en omgeving. En anders kan je altijd nog naar een kunstcollectief die je misschien wil helpen.

Verder geef je aan dat je het wel kan vinden, maar anderzijds heb je er hulp bij nodig. Wat wil je nu exact?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:29
Outerspace schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:25:
Er zijn toch zat metaalwerkplaatsen te vinden in Amsterdam en omgeving. En anders kan je altijd nog naar een kunstcollectief die je misschien wil helpen.

Verder geef je aan dat je het wel kan vinden, maar anderzijds heb je er hulp bij nodig. Wat wil je nu exact?
Je hebt echt niet door dat de TS geen vloeiend NL spreekt? Met de bovengenoemde woorden zul je ongetwijfeld genoeg bedrijven krijgen die wat met metaalbewerking doen maar het lijkt mij dat je als particulier iets gedaan wilt krijgen? Dan misschien ook aangeven wat je precies gedaan wilt hebben, weinig bedrijven die trek hebben in kleine klussen van een particulier.

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Outerspace schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:25:

Het klinkt als een directe vertaling van het Engelse "So I can find one easily". Ofwel een google translate. Denk dat hij dus juist het niet kan vinden.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kijk eens over een FabLab, Makerspace of hackerspace bij jou in de buurt is. Sommige daarvan hebben ook machines om metaal mee te kunnen bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helgie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-07-2021

Helgie

Misantroop

https://www.google.com/ma...!3d52.3888015!4d4.9402857

Deze kunnen wel wat je nodig hebt, zo te zien :) Met aluminium moet je wel TIG'en als je het gelast wilt hebben, maar dat kunnen ze vast ook wel.

Hypocrites must die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het snijden, boren en slijpen wordt vaak verspanen genoemd. Per definitie valt lassen hier niet onder maar vaak kan zo'n bedrijf het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-08 12:49
sypie schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:44:
Kijk eens over een FabLab, Makerspace of hackerspace bij jou in de buurt is. Sommige daarvan hebben ook machines om metaal mee te kunnen bewerken.
Ligt er maar net aan wat er precies moet gebeuren. TIG lassen kan je bij de meeste niet. En als ze wel de apparatuur hebben, is het nog knap lastig. TIG lassen is moeilijk, moet je echt kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pizza_Boom op 13-01-2020 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Pizza_Boom schreef op maandag 13 januari 2020 @ 09:30:
TIG lassen kan je bij de meeste niet.
Klopt. Gelukkig heeft TS het daar ook niet over gehad maar komen andere mensen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:56

-tom-562

Oliesjeik

Machinefabriek is wat je zoekt :)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_ChipTX
Hoi Allemaal.

Hartelijk dank voor jullie reacties, ja klopt ik spreekt geen goed Nederlands. Ben nog aan het leren.

Sorry als mijn vraag niet duidelijk is,. Ik ben opzoek naar een metalenwerkplaats waar de medewerker kan iets voor mijn make van een blok aluminum of een andere metaal op maat tegen betaling,.

Het gaat om een bga fixture, ik weet het dat er zijn al teveel tekoop staan. Ik heb er 2 van maar ze zijn niet voldoen aan mijn verwachting,. Daarom wil ik iets zelf laten maken bij een metaalwerkplaats,.

Ik had vroeger 1tje gemaakt in pakistan toen ik op vakantie was,. Wegen verhuizing zijn veel spullen kwijt gerakt.

Daarom zoek ik een metalenwerkplaats waar ze kan dit voor me doen., is niet veel te doen alleen paar hoekjes geslijpt moet worden en paar garjes doorheen de blok.. Geen laswerk is nodig. Zeker ik kan de machine zelf niet bedienen maar de medewerker gaat het doen naar mijn wensen.

Net als een hout cnc machine. Of iets vergelijk. Maar voor metaal bewerking..

Groetjes en nog bedank voor de reacties..
Shah

[ Voor 3% gewijzigd door Dr_ChipTX op 14-01-2020 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Frankmnld Ik zou eens kijken in de creatieve hallen, zoals op de NDSM-werf. Daar zijn vast mensen die je kunnen en willen helpen. Loop er gewoon naar binnen en vraag eens rond. Engels spreken ze ook vaak wel. Zeker als je een goed plan en beeld kunt schetsen van wat je wilt bereiken kan men wel met je meedenken om bij de juiste persoon terecht te komen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dr_ChipTX
Jester-NL schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:18:
Ik weet niet met welke trefwoorden je zoekt, maar met de opdracht metaalwerkplaats amsterdam krijg ik zat opties in de regio Amsterdam.
Net gesproken. Ze willen graag helpen,. Morgen ga ik langs met een blok metaal en schematic.

Hartelijk dank voor jullie hulp en reactie., als gemaakt is dan geef ik nog feedback met fotos..

Groetjes
Shah
Pagina: 1