Toon posts:

nog een vraagje over asus 7700 deluxe (en natuurlijk alle andere deluxe ver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met 2 probs

1 asus dvd dat proggie is leuk maar als ik een widescreen divX filmpie bekijk fullscreen wordt de zooi in de lengte uitgerekt ??? iemand oplossing???

2 ff over tv out ik heb een zooitje kabels maar snap er de balen niet meer van en ik denk dat ik dus kabels bij moet kopen (eerste tvout kaart voor mij). nou het volgende dus tv op mijn pc via video-in is gelukt dmv scart op video met daaran splitser audio/video adio had ik op mijn hifi video op mijn pc en had dus beeld maar geen sound ??? wie weet wat ik er voor nodig heb ??? en dan tv-out heb ik een kabel voor maar ik zie nix waar het op past(video)

mijn video bezit gewone kabel aansluiting in en uit die dus van de kabel komt en naar mijn tv gaat (heb geen scart op tv) en dan nog een scart uit (naar tv dus) en decoder scart

wij weet wat ik hier voor nodig heb ??? en als het kan pics van de onderdelen graag

Alvast bedankt

oja nog ff iets die vr bril doet het ook niet omdat hij zegt dat ik verkeerde monitor drivers heb (heb p&p van win)en wat voor frec heb je nodig om te kunnen draaien

Verwijderd

Topicstarter
o ik hoor net dat er probs zijn met dvd op geforce 2 en tvout klopt dat???

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

..Ik heb een V6600 deluxe, en heb inmiddels dvd op tv gekeken..

Ik gebruik hiervoor de S-vid uitgang van mijn kaart en eenzelfde ingang op mijn tv (deze is in januari gekocht). Omdat ik breedbeeld heb. hab ik twee zwarte balkjes aan weerszijden van het beeld. Met het programmaatje tvcc2000, kan je fullscreen kijken. Als jij geen s-vid op je tv hebt, zulje dus van je tulpstekkertjes gebruik moeten maken videokaart-out naar videoplayer-in op je video.

Probs met v7100 weet ik niets van en die bril heb ik eigenlijk nog niet eens geprobeerd Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Eeeuhhmm, sorry V7700..

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid