Hi iedereen,
Ik ben me al een tijdje aan het orienteren op een nieuwe laptop. Die van mij wordt dit jaar 10 jaar. Wat is het beste moment om een laptop te kopen tegen een mooie prijs? Ik hoopte rond Black Friday en Cyper Weekend een mooie slag te slaan, maar ik zag niets interessant. Geduld heb ik dus wel. Ik las ergens dat rond het moment voordat de scholen weer beginnen veel acties zijn, maar jullie hebben daar vast meer inzicht in.
Alvast bedankt iedereen!
Wat ga je met je laptop doen?
In ieder geval muzieksoftware installeren zodat ik muziek kan opnemen.
Wat is je budget?
500-800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, het is belangrijk dat het een laptop is die ik makkelijk in mijn tas kan meenemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Allesbehalve Apple.
Ik ben me al een tijdje aan het orienteren op een nieuwe laptop. Die van mij wordt dit jaar 10 jaar. Wat is het beste moment om een laptop te kopen tegen een mooie prijs? Ik hoopte rond Black Friday en Cyper Weekend een mooie slag te slaan, maar ik zag niets interessant. Geduld heb ik dus wel. Ik las ergens dat rond het moment voordat de scholen weer beginnen veel acties zijn, maar jullie hebben daar vast meer inzicht in.
Alvast bedankt iedereen!
Wat ga je met je laptop doen?
In ieder geval muzieksoftware installeren zodat ik muziek kan opnemen.
Wat is je budget?
500-800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, het is belangrijk dat het een laptop is die ik makkelijk in mijn tas kan meenemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Allesbehalve Apple.