Wie weet er nog wat leuke gadgets voor counterstrike te downloaden???
Maps,mods,bots,sprays,editors, or whatever
PS: +link pleazzz
Maps,mods,bots,sprays,editors, or whatever
PS: +link pleazzz
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Nee, 1.2 bestaat niet. Je hebt wel 1.0.0.2 UPDATE voor de retail versie en de 1.1.0.7 UPDATE voor HL.Op donderdag 02 augustus 2001 21:10 schreef Scarecrow het volgende:
ik d8 1.2
Wallhack? Get a lifeOp donderdag 02 augustus 2001 21:07 schreef illem het volgende:
wallhack?
mail me maar, eigen rizico en geen misbruik van maken.
wallhacklamert@hotmail
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Verwijderd
Op donderdag 02 augustus 2001 21:07 schreef illem het volgende:
wallhack?
wallhacklamert@hotmail
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Nah das niet nodig, er staat nu niks meer bij wat niet meer 'mag'.Op vrijdag 03 augustus 2001 08:26 schreef RaDKiLL het volgende:
SLOTJE EN SNEL!
Verwijderd
Thx Ice, je bent te goed voor deze wereldOp vrijdag 03 augustus 2001 08:58 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nah das niet nodig, er staat nu niks meer bij wat niet meer 'mag'.
Hehe.. er stond een 'normaal' mailadres en dat heb ik zelf even aangepastOp vrijdag 03 augustus 2001 13:05 schreef MM- het volgende:
ik dacht dat het gewoon een grapje was met als @ wallhacklamert@hotmail, maar als hij er nog een topic over opent... ja dan is deze op z'n plaats :
LOLOp donderdag 02 augustus 2001 21:07 schreef illem het volgende:
wallhack?
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Verwijderd
Wees consequent, maar niet altijd
Jezus, je doet vwo, bent 17 als het goed is en je doet alsof je 5 bent..Op vrijdag 03 augustus 2001 15:02 schreef illem het volgende:
het spijt me, ik wist niet dat het niet mocht om hier over een wallhack te praten, is het dan illigaal? Het is toch gewoon een soort handig extraatje.
Nogmaals excuuses..
dunno
Handig extraatje? Kun jij in het echt door muren kijken?Op vrijdag 03 augustus 2001 15:02 schreef illem het volgende:
het spijt me, ik wist niet dat het niet mocht om hier over een wallhack te praten, is het dan illigaal? Het is toch gewoon een soort handig extraatje.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Gnomepje:Op donderdag 02 augustus 2001 20:23 schreef Emperor het volgende:
je vraagt om mods voor cs....is dat niet een beetje vaag?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq