Ik ben op zoek naar een smartwatch ter ondersteuning van mijn Samsung S10.
Nu probeer ik daarvoor een kader te maken met eisen/wensen.
Ik heb veel gezocht en veel gelezen maar kan er maar slecht complete of toepasbare antwoorden op krijgen.
Mijn wensen zijn tot zover:
- Always on display met de tijd.
- Notificaties van telefoon (whatsapp, oproep, sms)
- Controle Hue (via connectie met bridge, dus groepen aan/uit, evt kleuren of warmte instellen)
- Spotify simpele bediening (play/pauze/next/previous) (Programma zelf loopt via mijn telefoon)
- eenvoudige health features( stappenteller iig)
- niet dagelijks opladen heeft de voorkeur, evt met ook een slaap monitor
De zaken waar ik geen duidelijke antwoorden op kan vinden zijn:
- Welk OS (Wear OS of Tizen OS) heeft de gewenste funcionaliteit.
(b.v. Wear OS heeft Heu essentials maar kan niet vinden of Tizen OS dat nu ook ondersteunt.
- Bestaat er een Spotify simpel, die gebruik van telefoon ondersteunt en niet compleet overneemt.
Welk horloge past het beste bij mijn wensen?
Ik keek zelf naar de Samsung Galaxy Watch (46mm)
Maar zag dan ook van Fossil welke er netjes uit zien, Vandaar de vraag naar de OS en ondersteunde functionaliteit.
Nu probeer ik daarvoor een kader te maken met eisen/wensen.
Ik heb veel gezocht en veel gelezen maar kan er maar slecht complete of toepasbare antwoorden op krijgen.
Mijn wensen zijn tot zover:
- Always on display met de tijd.
- Notificaties van telefoon (whatsapp, oproep, sms)
- Controle Hue (via connectie met bridge, dus groepen aan/uit, evt kleuren of warmte instellen)
- Spotify simpele bediening (play/pauze/next/previous) (Programma zelf loopt via mijn telefoon)
- eenvoudige health features( stappenteller iig)
- niet dagelijks opladen heeft de voorkeur, evt met ook een slaap monitor
De zaken waar ik geen duidelijke antwoorden op kan vinden zijn:
- Welk OS (Wear OS of Tizen OS) heeft de gewenste funcionaliteit.
(b.v. Wear OS heeft Heu essentials maar kan niet vinden of Tizen OS dat nu ook ondersteunt.
- Bestaat er een Spotify simpel, die gebruik van telefoon ondersteunt en niet compleet overneemt.
Welk horloge past het beste bij mijn wensen?
Ik keek zelf naar de Samsung Galaxy Watch (46mm)
Maar zag dan ook van Fossil welke er netjes uit zien, Vandaar de vraag naar de OS en ondersteunde functionaliteit.