Omdat vandaag mijn mobo is overleden (
RIP!!) Wil ik mijn PII 400 verkopen en op een AMD systeem overgaan omdat een nieuw PII moederbord me teveel kost....maar wat zou ik ervoor kunnen krijgen?? en bestaan er nog winkels die 2e hands rotzooi opkopen??
Verwijderd
wat wil je allemaal verkopen specs aub, maar ik kan je nu al zeggen dat je er bitter weinig voor terugkrijgt.
Alleen de PII400 proccesor en ik heb ook nog een Creative DX3 MPEG kaartje liggen die ik ook wel wil verkopen....wat beur ik hiervoor?
Verwijderd
inderdaad zal niet veel meer zijn en dan mag je nog blij zijn.Op donderdag 02 augustus 2001 19:39 schreef thepretender het volgende:
een paar tientjes
Verwijderd
ik denk dat je in je handen mag klappen als je voor beiden fl 160 krijgt.
Tis niet veel he
Tis niet veel he
Ik maak er even een opsommingstopic van. Wat kan ik krijgen voor een Abit BH6, 128 MB PC100 SDram, Celeron 400, Diamond Viper V550 8mb? Dit ga ik namelijk bij iemand inbouwen, hij wil een extra systeempje, maar ik zou niet weten wat ervoor te vragen...
Peace is not simply the absence of war.
Abit BH6: 100
128 MB PC100 SDram: 25
Celeron 400: 65
Diamond Viper V550 8mb: 50
240 gulden.. (is redelijk lijkt me)
Verwijderd
Ik heb laatst en Pentium II 350 gekocht voor 160,00 en kan hem ook verkopen voor 160,00.
Verkoop die oude mooie dingen mooi op www.ibazar.nl daar geven ze je overal teveel voor.
Verkoop die oude mooie dingen mooi op www.ibazar.nl daar geven ze je overal teveel voor.
Verwijderd
Abit BH6: 200,-Op donderdag 02 augustus 2001 20:11 schreef InterCC het volgende:
Abit BH6: 100
128mb PC100 SDram: 30,-
Celeron: 100,-
Diamond Viper V550 8mb: 60,-
Stuur maar een e-mailtje naar Renatov@home.nl die wil dit graag hebben voor zo`n prijs.
Ibazar, daar betalen ze altijd teveel, including me. Als je coûte que coûte een bepaald onderdeel wil hebben (ik zocht me rot naar een 2e P3B-F) dan wil het wel eens leuk oplopen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Ik heb nog wel een Asus p3b-f mobo voor je.Op donderdag 02 augustus 2001 20:44 schreef abbadon het volgende:
Ibazar, daar betalen ze altijd teveel, including me. Als je coûte que coûte een bepaald onderdeel wil hebben (ik zocht me rot naar een 2e P3B-F) dan wil het wel eens leuk oplopen.
helemaal goed (ik werkt er nu mee).
Doos zit erbij.
Wat geef je ervoor
Winkel op de Weena in Rotterdam (ben de naam ff kwijt) koopt ook 2e hands in. Ze gaven pas 25 piek voor 64mb sdram (!) en 200 voor 1 moederbord + PII 300 processor.
Volgens mij zijn die lui geschift
Volgens mij zijn die lui geschift
Heb 'm al gekocht op Ibazar (bood het meeste, en natuurlijk te veelOp donderdag 02 augustus 2001 20:51 schreef UrgoanElsa het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Asus p3b-f mobo voor je.
helemaal goed (ik werkt er nu mee).
Doos zit erbij.
Wat geef je ervoor
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Nee, als iemand hem graag wil hebben, of als iemand hem nodig heeft bied ik hem aan.
Dat bordje is ewl heel erg stabiel he?
Loopt eens in de 7 uur vast
Windhoos me nog wel.
Dat bordje is ewl heel erg stabiel he?
Loopt eens in de 7 uur vast
tja, ik heb pas voor 120 piek een Asus P2B gekocht van een kerel op ibazar, was wel een goeie kerel volgensmij, maar ik ben bang dat et mobotje dood is...
Verwijderd
Als ik even vragen mag ...
Waarom zet je die 400mhz Pentium II niet gewoon op 500mhz ?
Dan heb je het ook weer lekker snel.
Omdat een nieuw pentium bord veel te duur is (prijs/kwaliteit) Dan blijf ik nog steeds op die verotte 400mhzOp vrijdag 03 augustus 2001 13:09 schreef UrgoanElsa het volgende:
Als ik even vragen mag ...
Pagina: 1