Mijn vraag
Sinds kort heb ik een NAD T758v3 en heb een vraag openstaan bij NAD en de leverancier die niet erg willen reageren.
Ik heb nu nog de kans om het terug te brengen en een andere keuze te maken.
Ik wil de gekozen bron (bv source2) horen als stereosignaal in de keuken waar de back-speakers (bedraad) hangen.
Source 2 is bij mij Apple TV waar ik mijn muziek dmv Airplay naar toe stream.
Omdat er in de NAD maar 1 DAC zit is waarschijnlijk de beperking om alleen het analoge signaal door te zetten naar zone 2. Dit heb ik getest en werkt! Maar ik heb eigenlijk geen analoog signaal meer.
Is er iemand met een kwalitatieve goede oplossing?
BV.....andere speakers in de keuken (met versterker)?
Is een Cambridge Audio DAC iets, maar hoe zet ik deze ertussen. Wil uiteraard geen looptijdverschil tussen woonkamer en open-keuken?
Ik hoop dat er iemand is die een goede oplossing heeft...
Mart
Sinds kort heb ik een NAD T758v3 en heb een vraag openstaan bij NAD en de leverancier die niet erg willen reageren.
Ik heb nu nog de kans om het terug te brengen en een andere keuze te maken.
Ik wil de gekozen bron (bv source2) horen als stereosignaal in de keuken waar de back-speakers (bedraad) hangen.
Source 2 is bij mij Apple TV waar ik mijn muziek dmv Airplay naar toe stream.
Omdat er in de NAD maar 1 DAC zit is waarschijnlijk de beperking om alleen het analoge signaal door te zetten naar zone 2. Dit heb ik getest en werkt! Maar ik heb eigenlijk geen analoog signaal meer.
Is er iemand met een kwalitatieve goede oplossing?
BV.....andere speakers in de keuken (met versterker)?
Is een Cambridge Audio DAC iets, maar hoe zet ik deze ertussen. Wil uiteraard geen looptijdverschil tussen woonkamer en open-keuken?
Ik hoop dat er iemand is die een goede oplossing heeft...
Mart