Poll: Astro A50 - Steelseries Artics Pro - Sennheiser GSP370

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Hey hoi!

Poll time!

Ik ben op dit moment eigenaar van een Astro A50, al een goede 1.5 jaar. Nou heb ik eergisteren een Sennheiser GSP370 gekocht, maar die valt mij tegen betreft geluid. Het klinkt niet goed voor gamen, maar wel goed voor muziek. En morgen mag ik een Steelseries Artics Pro Wireless in gebruik nemen.

De A50 ga ik dan gebruiken voor mijn PS4, en de Steelseries voor de PC.

Maar, wat is jullie ervaring en wat is jullie voorkeur?

— Poll —
Ik heb een:
A: Astro A50
B: Steelseries Artics Pro (Wireless)
C: Sennheiser GSP370

Geef ook aan of je tevreden bent met je headset, en of je eventueel ervaring hebt met een van de andere bovenstaande.

Hopende met deze poll ook toekomstige leden helpen te kunnen beslissen, met al jullie reacties.

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
A: Ik ben tevreden over de geluidskwaliteit, maar na anderhalf jaar begin ik me echt dood te ergeren aan het oplaadstation... Je moet af en toe je headset er wel 5 a 6 keer opnieuw opleggen, voordat hij contact maakt om op te laden...

Ook is het bereik niet super!

Waar ik met een Sennheiser GSP370 prima 6 meter een gang in kon, de trap af en vervolgens onder mijn slaapkamer staan, en nog bereik te hebben. Kon dit mijn Astro A50 Gen3 dit niet. Die hield op bij de trap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:40

br00ky

Moderator Harde Waren
Mij ontgaat eigenlijk een beetje het nut van dit topic. Jij bent toch degene die alle drie de headsets heeft (gehad)? Voor jou is toch belangrijk welke jíj het beste vindt klinken/zitten/werken? Jij hebt ze alledrie (gehad). Jij kan als geen ander bepalen welke jij het beste vindt. Wat nou als ik ineens zeg dat ik de Sennheiser geweldig vind qua geluid. Vind jij die dan ineens wél goed?

Als je op zoek bent naar aankoopadvies, dan kan je beter een andere insteek nemen en voor jou alle voors en tegens van de drie headsets naast elkaar leggen om aan te tonen waarom deze drie het niet zijn (want als het wel zo is, is aankoopadvies niet nodig ;) en welke andere dan wel zouden kunnen adviseren.

[ Voor 6% gewijzigd door br00ky op 12-01-2020 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
br00ky schreef op zondag 12 januari 2020 @ 19:19:
Mij ontgaat eigenlijk een beetje het nut van dit topic. Jij bent toch degene die alle drie de headsets heeft (gehad)? Voor jou is toch belangrijk welke jíj het beste vindt klinken/zitten/werken? Jij hebt ze alledrie (gehad). Jij kan als geen ander bepalen welke jij het beste vindt. Wat nou als ik ineens zeg dat ik de Sennheiser geweldig vind qua geluid. Vind jij die dan ineens wél goed?

Als je op zoek bent naar aankoopadvies, dan kan je beter een andere insteek nemen en voor jou alle voors en tegens van de drie headsets naast elkaar leggen om aan te tonen waarom deze drie het niet zijn (want als het wel zo is, is aankoopadvies niet nodig ;) en welke andere dan wel zouden kunnen adviseren.
Ik wou dit topic meer maken om samen met elkaar te discussiëren, ervaring te delen en dat toekomstige leden die de zelfde vraag hebben, hier een mooie discussie kunnen teruglezen. Je hebt natuurlijk reviews van producten, maar dit zijn vaak reviews van gebruikers die het product nog maar een korte tijd hebben.

In mijn recensie over de A50 van 1 jaar geleden heb ik niet benoemd waar ik pas de laatste 8 maanden tegen aanloop, namelijk dat stomme hoofdstation...