Gisterenavond viel plotseling de monitor uit https://tweakers.net/pric...unt-g-hl205dpb-zwart.html, geen beeld meer. Zowel niet via VGA als DVI-D en ook niet met een andere computer. Het aan-uit lampje brandt nog wel en met de aan-uit knop kan ik de monitor wel aan en uit zetten. Het geluid doet het ook niet. Ook bij het aan zetten komt er niets op het scherm als 'geen signaal'.
De monitor is niet heel speciaal, maar openmaken om te kijken of er een los draadje zit kan geen kwaad. Nauwkeurige inspectie laat alleen een iets bolle condensator zien (zie foto).

Ik heb maar zeer beperkt ervaring met electronica. Vandaar een paar vragen:
-kan die condensator inderdaad de oorzaak zijn van uitvallend beeld?
-heeft het zin die condensator te vervangen?
-ik heb toevallig voor een ander project (LED strip) condensators besteld van 1000uf 6,3V, maakt dat uit, of moet ik toch een 1000 uF 10V bestellen hiervoor?
De monitor is niet heel speciaal, maar openmaken om te kijken of er een los draadje zit kan geen kwaad. Nauwkeurige inspectie laat alleen een iets bolle condensator zien (zie foto).

Ik heb maar zeer beperkt ervaring met electronica. Vandaar een paar vragen:
-kan die condensator inderdaad de oorzaak zijn van uitvallend beeld?
-heeft het zin die condensator te vervangen?
-ik heb toevallig voor een ander project (LED strip) condensators besteld van 1000uf 6,3V, maakt dat uit, of moet ik toch een 1000 uF 10V bestellen hiervoor?