Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mats.be
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 22:38
Ik zoek een muurbeugel voor mijn LG OLED C8 55". Momenteel staat hij nog op het tv meubel maar i.v.m. positionering center speaker zou ik deze graag wat hoger aan de muur hangen. Ik heb de voorkeur voor een draaibare beugel met arm, om kabels gemakkelijk te kunnen aansluiten. Liever geen vaste beugels maar 180° draaien is ook niet per se nodig.
Ik zoek iets in het genre van One for All WM6452 of Vogels Wall 3245 maar ben niet getrouwd met een specifiek merk.

Het budget dat ik voor ogen had was €100-120, maar minder mag altijd. Belangrijkste is dat de TV blijft hangen. :)

Voornaamste hindernis is dat er op de positie waar hij zou moeten hangen enkele muurdozen zitten die de vorm van het ophangsysteem beperken. Ik heb op de slaapkamer een WM6451 hangen maar als deze plat tegen de muur hangt, plooit de arm dubbel aan de rechterkant van het bevestigingspunt. Idealiter zou deze naar links plooien. Bovenstaande Vogels lijkt symmetrisch te zijn en zou dus de betere optie zijn van de twee.
https://imgur.com/a/dutpS1l

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
De vogels arm heb ik ook voor mijn c8. Arm kan inderdaad beide kanten op. Echter je blijft bezig met je tv waterpas hangen als je tv gedraaid hebt. Staat hij naar links gedraait, hangt het scheeft zodra je weer naar de muur of naar rechts draait. Iedem als je hem afsteld als hij ingeklapt is, hangt het weer scheef als je de tv draait.

Als je de tv op vaste positie houd is dit geen probleem, maar zodra je de tv andere kant op draait, hangt het dus scheef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:48
Ik heb mijn C7 dit weekend opgehangen aan een Vogel's Thin 505, deze is niet per se draaibaar maar je kan hem wel met pootjes in de armen van de beugel een eindje van de muur af vast zetten. Heb ik vandaag gebruik van gemaakt om een tijdelijke HDMI kabel erin te doen, werkte prima.

Zonder die pootjes uitgeklapt hangt ie lekker strak tegen de muur en in ieder geval geen issues met waterpas hangen :)