Problemen met online spellen.

Pagina: 1
Acties:

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Ik heb win2k nu ingedeels in drie accounts
één administrator en twéé power users een voor mijn vriendin en een voor mijzelf :)

Mijn vriendin is nogal gek op worms online en speelde dit regulmatig op de admin account (ik vind het trouwens ook wel leuk af en toe), maar nu ze haar eigen account heeft wil ze daar dus op spelen en daar krijgen we het niet voorelkaar :(

We starten WWP (worm world party) op en gaan vervolgens online waar we dan gewoon het speltype kunnen kiezen en ook gewoon met andere spelers kunnen chatten, maar als we willen inloggen bij een host krijgen we elke keer of een connectie probleem of worms gooit ons terug naar windows.

Het rare is dus dat ze wel online kan chatten in worms, maar spelen lukt gewoon niet (meerder hostes geprobeert} terwijl ze wel complete spel rechten heeft gekregen.

Iemand een oplossing :?

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:14

Koelkasten

har har koelkast op je knar

dat komt doordat worms server ziet dat je een illegal copy gebruikt ;)

als je de originele game hebt werkt een reinstall en er is ook weer een patch uitgebragt dus na reinstal even updaten naar laatste versie ;)

Sommige mensen....

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op donderdag 02 augustus 2001 22:35 schreef Koelkasten het volgende:
dat komt doordat worms server ziet dat je een illegal copy gebruikt ;)

als je de originele game hebt werkt een reinstall en er is ook weer een patch uitgebragt dus na reinstal even updaten naar laatste versie ;)
Game is orgineel en de patch heb ik al geinstaleerd, maar zonder resultaat.
Let wel de game werkt wel gewoon onder administrator, maar niet onder de power users (die wel recht hebben)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kicked.to/[forum=12] :)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

waarom kick je dit nu weer naar spielerij? Het gaat toch over windows2k dat problemen geeft.