Toon posts:

Snelste drivers TNT2 m64...en overige vragen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er meer mensen met deze kaart ? heb nu echt supervage drivers van Inet geplukt.. ik zal nog ff op nvidia.com zoeken..

En als je bijv. Opengl setup wil installen, bijv updat voor Q3, staat de m64 er niet eens tussen...vaag ? Is hier wat anders voor ?

Hij bevalt btw wel goed voor het geld... Q3 met normale kleuren in 800x600 vloeiend, op een P2-350@434, 128 mb...

Zijn er nog mensen die hem overgeclocked hebben ?? Zoja: was dit verschil merkbaar ?

Ik heb mn Abit BH6 board al op 124 Mhz lopen, de AGP bus loopt 2/3 van de mobo snelheid.. loopt het AGP slot nu dan ook op 83 Mhz ipv 66 (normale snelheid) ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik d/l nu van nvidia.com de Detonar 3 drivers.. laatste keer dat ik dit deed ging het mis Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Nou ja.. er staat dat ze zouden moeten werken met deze kaart..

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 11:42
bah, ik vindt die m64 in m'n broertjes celly 566@807 maar een slechte kaart.
Zijn score bij 3dmark2k slechts 1700 en das niet zo best. Maar ja het blijft ook een tnt1.5 maar volgens sommige tests/reviews blijft ie zelfs achter op de tnt1...

Mijn tnt2ultra op een athlon 500 haalt lachend de 2750.

Bij de meeste spellen wordt de m64 herkend als gewone tnt2. Je hebt geluk dat je m64 op die hoge apg bus wil lopen.

I’m not like the OTTERS