Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svarrio
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 22:39
Ik zoek een?
een gebruiksvriendelijke drone.

Wat is je budget?
tot 1000 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Filmpjes te maken als ik aan het snowboarden ben

Wat heb je zelf al gevonden?
zelf zag ik de mavic mini wat mij heel gaaf leek. Vooral met de flymore combo. Volgens mij heeft deze drone alleen geen volg optie.

Welke vragen heb je hier nog over?
ik zou graag een drone willen die ik kan laten gaan en dat hij zorgt voor het gave filmpje. Zelf denk ik dat een goede voor optie hiervoor kan werken maar ik heb geen idee hoe goed deze functies werken.
Graag jullie input over een chille drone waarbij je zelf niet de hele tijd de piloot hoeft te zijn. Aka, het gaat mij in deze meer om de opnames dan het vliegen van de drone. :)

Beste antwoord (via svarrio op 12-01-2020 13:47)

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-10 19:33
Skydio 2?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Er zijn weinig drones die een redelijke volgfunctie hebben, en al helemaal geen die het écht goed kunnen.

En bovendien heb je een hele dikke kans dat je überhaupt geen drone mag laten vliegen in gebieden waar je kan snowboarden.

The devil is in the details.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-10 19:33
Skydio 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:04

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Heb de mavic air, deze heeft een volg functie maar deze is niet al te denderend. Hij heeft al moeite met mijn zoon te volgen op de loopfiets.

Uiteindelijk zijn drone filmpjes meestal knip sessies van ongeveer 10 seconden. Het filmpje zal er leuk uitzien maar dat betekend wel dat je vaak je volg functie weer aan moet zetten. Tevens is als je connectie kwijt raaktde return home functie misschien niet heel handig aangezien dat boven op de berg is.

Zijn wel goed 2e hands te kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door NLKornolio op 12-01-2020 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svarrio
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 22:39
Thanks voor het advies. Ik sluit me bij jullie meningen aan. De skydio 2 zou goed passen bij mijn wensen maar deze vind ik nog te nieuw. Hopelijk gaat deze markt de komende jaren nog flink ontwikkelen