Ik heb een macbook pro 2016 met touchbar, maar vandaag was plots het scherm kapot
Heb al vaker problemen met dat ding gehad dus ben er behoorlijk klaar mee.
Nu is de vraag, wat zal ik kopen om hem te vervangen. Toen was een mac logisch, door studie etc. Nu heb ik een werk laptop, dus gebruik mijn eigen voornamelijk voor browsen, youtube kijken etc.
Daarnaast backup ik mijn fotos van mobiel naar TimeCapsule en een 2e backup op een HDD. Dus dat wil ik ook graag blijven doen.
Maar, ik heb echt een hekel aan een trage laptop. Dus ik wil wel dat mijn nieuwe lang snel blijft.
Wat zouden jullie aanraden? Ik zit niet vast aan macOS. Zelf al even gekeken naar surface tablet bijvoorbeeld. Hebben jullie goede suggesties?
Wat is je budget?
Niet echt een vast budget. Maar vind 2000 (nieuwe mbpro) wel erg duur. Dus graag goedkoper.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zou chill zijn als hij niet te zwaar is. Hoeft 13/15 inch is prima..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt, maar vind het ook wel belangrijk dat hij er een beetje mooi uit ziet
.
Heb al vaker problemen met dat ding gehad dus ben er behoorlijk klaar mee.
Nu is de vraag, wat zal ik kopen om hem te vervangen. Toen was een mac logisch, door studie etc. Nu heb ik een werk laptop, dus gebruik mijn eigen voornamelijk voor browsen, youtube kijken etc.
Daarnaast backup ik mijn fotos van mobiel naar TimeCapsule en een 2e backup op een HDD. Dus dat wil ik ook graag blijven doen.
Maar, ik heb echt een hekel aan een trage laptop. Dus ik wil wel dat mijn nieuwe lang snel blijft.
Wat zouden jullie aanraden? Ik zit niet vast aan macOS. Zelf al even gekeken naar surface tablet bijvoorbeeld. Hebben jullie goede suggesties?
Wat is je budget?
Niet echt een vast budget. Maar vind 2000 (nieuwe mbpro) wel erg duur. Dus graag goedkoper.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zou chill zijn als hij niet te zwaar is. Hoeft 13/15 inch is prima..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt, maar vind het ook wel belangrijk dat hij er een beetje mooi uit ziet
[ Voor 6% gewijzigd door jorisjacob op 12-01-2020 09:52 ]