Hoi,
Mijn pc stond lekker te draaien tot dat mijn viper 770 ultra een beetje te heet werdt.
Dus ik met mijn vinger op het fannetje voelen of hij wel goed snel draaide, oeps dat kon ik beter niet doen, ik raakte per ongeluk de fannetjes zelf aan ipv de as, woesh rattaket deng boef paf die fannetjes braken allemaal af en schoten m'n kast door
gelukkig niks beschadigd of stuk.
Nou heb ik weleens gelezen dat een pentium/486 fannetje erop kan doen, maar is dat even goed of beter dan die oude diamond fan?
Of moet ik een andere fan gebruiken?
Hoe krijg ik dat koelblok dat erop zit eraf?
En dan er weer op? zonder nietjes, lijm of kit enzo.
Helaas heb ik geen ruimte voor 4 gaatjes in m'n kaart te maken anders had ik ook een golden orb erop willen plakken, helaas.
Of is er ander manier om hem erop te krijgen?
Nog een vraag, waarvoor dient die ide-look-a-like pinnen op die viper?
Of is er iemand die zijn fannetje wil opsturen, die toch een ander ding erop heeft?
Alvast bedankt
Mvg.
Homedisc
Mijn pc stond lekker te draaien tot dat mijn viper 770 ultra een beetje te heet werdt.
Dus ik met mijn vinger op het fannetje voelen of hij wel goed snel draaide, oeps dat kon ik beter niet doen, ik raakte per ongeluk de fannetjes zelf aan ipv de as, woesh rattaket deng boef paf die fannetjes braken allemaal af en schoten m'n kast door
gelukkig niks beschadigd of stuk.Nou heb ik weleens gelezen dat een pentium/486 fannetje erop kan doen, maar is dat even goed of beter dan die oude diamond fan?
Of moet ik een andere fan gebruiken?
Hoe krijg ik dat koelblok dat erop zit eraf?
En dan er weer op? zonder nietjes, lijm of kit enzo.
Helaas heb ik geen ruimte voor 4 gaatjes in m'n kaart te maken anders had ik ook een golden orb erop willen plakken, helaas.
Of is er ander manier om hem erop te krijgen?
Nog een vraag, waarvoor dient die ide-look-a-like pinnen op die viper?
Of is er iemand die zijn fannetje wil opsturen, die toch een ander ding erop heeft?
Alvast bedankt
Mvg.
Homedisc
39