CN via sat en wat to buy?

Pagina: 1
Acties:

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Topicstarter
ik wil cartoon netwerk bekijken via de sat. vanwegen de nieuwe CN die hier draait. daar word geen Dragon Ball Z op uitgezonden

nu willen we dus hier overstappen naar Sataliet.
wij dachten aan een 1Meter breede schotel. met zo'n dual kop er aan. zodat ik met 1 op mijn pc kan kijken en de andere naar de rest van de tv's gaat

nu wil ik weten
1)wat zijn de kosten
2)wat heb ik nodig
3)is die 1m genoeg om CN met DBZ tekijken
4)op welke sat moet ik het richten.
5)heb je 2 kasjes nodig, 1 voor pc en rest voor tv? of is er ook een pci kaart voor.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Je hoeft er straks niet speciaal schotel voor te hebben hoor... het kan ook zijn dat CN via digitale TV (MrZap, UPC digital en casema) binnenkomt maar je moet er dan wel extra voor betalen.
Ik denk persoonlijk dat het een foute beslissing is van Turner Broadcasting.... jammer....

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ze doen nu 1 CN voor heel europa, dus ik denk niet dat de engelse CN die je op de satelliet ziet (ASTRA) je uitkomst biedt

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik wou net zeggen, je moet de Amerikaanse te pakken zien te krijgen anders heb je alsnog pech

• Hyperbird
  • Niet online
Op donderdag 02 augustus 2001 22:33 schreef Darkvater het volgende:
Ze doen nu 1 CN voor heel europa, dus ik denk niet dat de engelse CN die je op de satelliet ziet (ASTRA) je uitkomst biedt
Die is dus ook vet beter dan de nederlandse, alleen volgens mij wil cn overal achter de decoder, dus heb je dr nog nix aan.

Mischine dat er in het canal+ pakket (kanaal digitaal geloof ik) cn zit.

Houpage (ja fout geschreven, maar heb geen zin om op te zoeken hoe het wel moet) heeft geloof ik een pci kaartje met decoder, moet je ff zoeken.

Verwijderd

moved NSTM >> AVH

Verwijderd

Ik hoop dat ik morgen tijd heb om voor je te kijken wat er op het moment te ontvangen is aan Cartoon Network op de schotel, ze zijn het ook op de schotel aan het omgooien namelijk en kijk er zelf nooit naar dus weet niet of het de moeite is voor je. Ga eens langs bij een schotelzaak bij je in de buurt, die kunnen zat laten zien, is handiger in het begin dan alleen wat dingen lezen op een forum.

• Bass64

Bass64

Topicstarter
Op vrijdag 03 augustus 2001 00:53 schreef mindset het volgende:
Ik hoop dat ik morgen tijd heb om voor je te kijken wat er op het moment te ontvangen is aan Cartoon Network op de schotel, ze zijn het ook op de schotel aan het omgooien namelijk en kijk er zelf nooit naar dus weet niet of het de moeite is voor je. Ga eens langs bij een schotelzaak bij je in de buurt, die kunnen zat laten zien, is handiger in het begin dan alleen wat dingen lezen op een forum.
wij hebben geen schotelzaak hier
moeten we ver voor reizen dan

dus daarom dat ik het ff zo vraag

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Ben je serieus van plan om honderden guldens uit te geven voor een tekenfilm-serie, die misschien nog maar een paar maanden te zien is :?

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

over satalieten en zender enzo gesproken, ik ben zelf geintreseerd in amerikaanse kanalen... zoals HBO FOX CBS NBC etc... kan ik die hier op de sataliet ontvangen?

Verwijderd

die zijn allemaal gewoon op astra19,2graden te ontvangen ja, je moet wel ff je kaartje hacken zodat je alle kanaaltjes ziet waarvan canal+ wil dat je ze niet kan zien ;-)

• Bass64

Bass64

Topicstarter
Op vrijdag 03 augustus 2001 03:07 schreef little_soundman het volgende:
Ben je serieus van plan om honderden guldens uit te geven voor een tekenfilm-serie, die misschien nog maar een paar maanden te zien is :?
nou gaat om meerdere zenders, maar de door slag is CN dat we het willen hebben

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op vrijdag 03 augustus 2001 04:12 schreef itsgreen het volgende:
over satalieten en zender enzo gesproken, ik ben zelf geintreseerd in amerikaanse kanalen... zoals HBO FOX CBS NBC etc... kan ik die hier op de sataliet ontvangen?
Die kun je in Europa in principe niet ontvangen, behalve Fox en Fox news dan in een spaans boeket.
Pagina: 1