Ik heb een net aangeschafte Airport Exstreme A1264 en heb alles geïnstalleerd/geconfigureerd (groen lampje brand,(verbonden met een netwerkkabel van mijn hoofdrouter van Ziggo) en is ook zichtbaar met de Airport App op mijn iPhone. Dus verbinding heb ik).
De mini 3,5 mm jack van de AA1264, zit met 2 tulipstekkers verbonden op een lijn-ingang van mijn versterker.
Als ik nu muziek (van b.v. Songflip) via mijn iPhone wil sturen via de Airport A1264 naar mijn speakers, dan krijg ik samen met de muziek een brom te horen.
Vraag, wat kan dat zijn en vooral; hoe kom ik van die brom af ?
PS.Muziek afspelen met een rechtstreekse verbinding van de iPhone en de lijn-ingang, gaat wel goed en is bromvrij.
De mini 3,5 mm jack van de AA1264, zit met 2 tulipstekkers verbonden op een lijn-ingang van mijn versterker.
Als ik nu muziek (van b.v. Songflip) via mijn iPhone wil sturen via de Airport A1264 naar mijn speakers, dan krijg ik samen met de muziek een brom te horen.

Vraag, wat kan dat zijn en vooral; hoe kom ik van die brom af ?

PS.Muziek afspelen met een rechtstreekse verbinding van de iPhone en de lijn-ingang, gaat wel goed en is bromvrij.