Wel opvallend aan nieuws: Amerikaanse marktwaakhond onderzoekt klachten inbreuk patenten Philip..., is dat het nu eigenlijk maar de helft verteld; alleen de vermoedelijke inbreuk op patenten komt aan bod, maar om welke patenten het gaat, is op een techsite niet interessant genoeg en moet dat vanuit de reacties komen?
Sorry dat ik het wat hard breng, maar dan snap ik wel dat ik steeds meer geluiden lees en hoor dat het niveau van de artikelen (zowel nieuws als reviews) achteruit gaat, want echt veel diepgang zit er gewoon niet (meer) in, net als voor reviews er eigenlijk ook metingen worden gedaan die verouderd zijn, maar daar loopt al een ander topic over.
@Mark_88
Sorry dat ik het wat hard breng, maar dan snap ik wel dat ik steeds meer geluiden lees en hoor dat het niveau van de artikelen (zowel nieuws als reviews) achteruit gaat, want echt veel diepgang zit er gewoon niet (meer) in, net als voor reviews er eigenlijk ook metingen worden gedaan die verouderd zijn, maar daar loopt al een ander topic over.
@Mark_88
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 11-01-2020 15:09 ]