Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC boot niet, meer RAM failure

Pagina: 1
Acties:

• Gait
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 08:05
Met alleen nog het mobo, de cpu en 1 reepje nieuw ram geheugen in alle sloten geprobeerd te hebben heb ik het vermoeden dat het mobo kapot is. Het gaat om een AS Rock Z75 Pro 3. Ik krijg 3 beeps bij het opstarten. Nieuw ram ik welk slot dan ook geeft het zelfde resultaat. Zou het nog wat anders kunnen zijn? Want is het niet vreemd dat geen enkel slot meer werkt?

iRacing

• SMSfreakie
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online
pinnetje in het socket verbogen?

Dell E6440, Dell E6440, Custom homeserver C2750 based, Custom HTPC j4205 Based

• E65
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18-01 17:22

E65

Aka Thunderstorm65

Gait schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:15:
Met alleen nog het mobo, de cpu en 1 reepje nieuw ram geheugen in alle sloten geprobeerd te hebben heb ik het vermoeden dat het mobo kapot is. Het gaat om een AS Rock Z75 Pro 3. Ik krijg 3 beeps bij het opstarten. Nieuw ram ik welk slot dan ook geeft het zelfde resultaat. Zou het nog wat anders kunnen zijn? Want is het niet vreemd dat geen enkel slot meer werkt?
En welk ram gebruik je exact?

Doet graag mooie dingen met geluid

• FooLsKi
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-04 15:09

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Sjemig, da's best slecht eigenlijk. Ik zou ook verwachten dat lock = vast en niet lock = nog ff doordrukken. Sinds ik ooit een RAM-slot heb vernaggeld (decennia terug) door te hard en ietsjes schuin te drukken ben ik daar toch wat voorzichtig mee ;)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!

• Gait
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 08:05
Het gaat om Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10. Helaas helpt het hard aanduwen van de RAM niet.

iRacing

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True