Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:10
Met alleen nog het mobo, de cpu en 1 reepje nieuw ram geheugen in alle sloten geprobeerd te hebben heb ik het vermoeden dat het mobo kapot is. Het gaat om een AS Rock Z75 Pro 3. Ik krijg 3 beeps bij het opstarten. Nieuw ram ik welk slot dan ook geeft het zelfde resultaat. Zou het nog wat anders kunnen zijn? Want is het niet vreemd dat geen enkel slot meer werkt?

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
pinnetje in het socket verbogen?

404 Signature not found

Verwijderd

Gait schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:15:
Met alleen nog het mobo, de cpu en 1 reepje nieuw ram geheugen in alle sloten geprobeerd te hebben heb ik het vermoeden dat het mobo kapot is. Het gaat om een AS Rock Z75 Pro 3. Ik krijg 3 beeps bij het opstarten. Nieuw ram ik welk slot dan ook geeft het zelfde resultaat. Zou het nog wat anders kunnen zijn? Want is het niet vreemd dat geen enkel slot meer werkt?
En welk ram gebruik je exact?

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:32

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Sjemig, da's best slecht eigenlijk. Ik zou ook verwachten dat lock = vast en niet lock = nog ff doordrukken. Sinds ik ooit een RAM-slot heb vernaggeld (decennia terug) door te hard en ietsjes schuin te drukken ben ik daar toch wat voorzichtig mee ;)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:10
Het gaat om Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10. Helaas helpt het hard aanduwen van de RAM niet.
Pagina: 1