Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Jort Breij
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 11-01 13:19
Ik heb in 2017 een Iphone 6s gekocht. Ik heb tot nu toe elke dag gebruikt. Ik heb nu een andere telefoon gekocht en ik wil weten hoeveel hij nog waard is.

Het is een Iphone 6s rose gold 64 gb. De buitenkant camera doet het niet, de zaklamp doet het niet, de finger-id doet het niet. Er zit ook onderin bij de homebutton(heeft geen effect op de homebutton) een klein scheurtje in het glas met een klein stukje glas dat er uit is gevallen. Er zitten geen krassen(misschien alleen minimale) krassen op het scherm. De hoeken van de iphone hebben wel krassen. Ik heb een jaar terug de batterij laten vervangen, omdat de oude slecht meer deed. Voor de rest is de Iphone nog snel en is er niks mis met de opslag.

Kan iemand met deze informatie vertellen wat mijn telefoon nog waard is?

Alle reacties

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 10:23
5 euro.

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone 11 Pro Max 64GB

• Bart
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21-01 21:43
Ik schat zo in "wat de gek er voor geeft". Aangezien de helft van de telefoon niet functioneert zoek je denk ik iemand die 'm voor onderdelen wil hebben. En dat zal weinig op gaan leveren denk ik..

Kijk eens op Vraag & Aanbod zou ik zeggen. Hier staat ook een defecte, wordt 45 euro voor gevraagd.. V&A aangeboden: (DEFECT) Apple iPhone 6s 64GB Rosé Goud

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 05:27
Dat ding heeft teveel schade en problemen. Wellicht voor wat onderdelen. Dus wat de gek er voor geeft. Ikzelf had hem allang in de kliko gedonderd.

MENTAL SHUTDOWN

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

Waardebepalingen zijn niet toegestaan op het forum. Prijsindicatie is prima zelf uit te zoeken, bekijk Vraag & Aanbod eens, Marktplaats, ebay etc. kortom genoeg manieren om een indicatie te vinden.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True