Toon posts:

instelling iiyama pro 411

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had een vraag ,over mijn monitor.
met mijn software [videokaart]kan ik maar tot 85 hz.
ik draai op 1024.
ik heb een asus 7700gts pure,windows ME.
deto 12.60.
volgens moet dat toch wel tot 100 hz kunnen.

• Pluto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-05-2023

Pluto

MyDigitalPictures.TK

download het programmatje powersrtip hier mee kan je altijd je refreshrate verhogen ook als windows dat blokkeert!
(TIP!: zoek op www.downloads.com)

AOpen HQ-45A | MSI K7T 266 Pro | AMD Thunderbird 1400 (FSB 266) | 512MB DDR | Asus V8200 Deluxe | SBlive 5.1 | Maxtor 60GB 7200rpm | 16x40 Pioneer 106S Slot-in | 16x PlexWriter | Iiyama 19" A902MT | FinePix S602z | Archos Jukeboxe Multimedia 20GB

Verwijderd

Topicstarter
ik ga effe kijken.
zou het geen kwaad kunnen.!!

Verwijderd

je kan niet hoger dan 85Hz omdat je monitor dat niet ondersteund.
Dit heeft nix met je videokaart te maken.
ookal kan je de refresh hoger krijgen, is dit niet verstandig, omdat je je monitor ermee kan beschadigen.Waarschijnlijk geeft hij geen beeld als je de refresh hoger zet

Verwijderd

Topicstarter
op de iiyama site gaf hij 102 hz aan .
op 1024.
nou ja doe ik het niet.

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Op donderdag 02 augustus 2001 22:19 schreef Meth het volgende:
je kan niet hoger dan 85Hz omdat je monitor dat niet ondersteund.
Dit heeft nix met je videokaart te maken.
ookal kan je de refresh hoger krijgen, is dit niet verstandig, omdat je je monitor ermee kan beschadigen.Waarschijnlijk geeft hij geen beeld als je de refresh hoger zet
Ik heb ook een 411 en die ondersteunt wel degelijk 100Hz .het probleem zit 'm in de det drivers.Ik gebruik nog steeds de 7.17 omdat ik dan wel 100 Hz kan gebruiken.

(Bij mij scheelt het maar een paar puntjes met de benchmarks, dus dat neem ik voor lief)

Verwijderd

Topicstarter
ja zie je wel,ik zag het op die iiyama site.
ik hoorde geruchten dat je in je connector pin 15 af kunt breken.
wie weet hier wat over,en ze bedoelen die connector toch die je video kaart in gaat??????????

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=75+hz+windows+2000&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=75+hz+windows+2000[/url]&data%5Border%5D=relevance#hitstart

Alstu *D
Pagina: 1