Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[OnePlus] Toestellen fysiek bekijken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Joshing
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 13-01 07:37
Binnenkort mag ik verlengen en heb mijn ogen gericht op one plus telefoons, echter vind je ze eigenlijk alleen online. Graag zou ik ze in het echt willen zien en testen. Weet iemand een winkel of locatie waar dit kan?

Alle reacties

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 27-01 17:31
en wat heb je zelf al gedaan om daar achter te komen?

lijkt me toch niet zo moeilijk om te bekijken welke winkels die dingen hebben liggen..
coolblue verkoopt ze
tmobile verkoopt ze
mediamarkt vast ook wel..

en er zullen nog wel meer offlne winkels zijn die chinese spullen verkopen

boyette wijzigde deze reactie 11-01-2020 05:18 (69%)

• Wouterman93
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 19-01 22:15
Ik wilde ook graag mijn OnePlus eerst een keer in mijn handen houden, maar de 7t was net uit en ik kende niemand die hem al in huis had. Als je nog twijfelt over het formaat kan je een Huawei P30 pro of Samsung galaxy 10+ uitproberen. Deze komen qua formaat erg overheen met de grootte van de OnePlus 7 series.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:12

rens-br

Moderator Mobile & IN
@Joshing welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?
- Welk toestel zoek je precies?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Verder heb ik nog even je titel aangepast.

• Robinho96
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15:41
Ik weet niet of je in Nederland of België woont, maar in België zijn ze in de Fnac te vinden.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True