Verdacht account?

Pagina: 1
Acties:
  • 463 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdO79
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:33
Gezien de huidige ontwikkelingen wat betreft oplichting, account hacks en dergelijke, leek het mij een idee om een topic te openen met vermelding van verdachte accounts.

Als iedereen een melding maakt, en waarbij de account houder overigens ook kan reageren indien het account volgens hem/haar wel in orde is, maakt dat het v/a hoekje weer wat veiliger.

Zo zag ik vandaag een relatief nieuw account, heeft al iets verkocht maar geen reviews, plaatst sommige advertenties met geen omschrijving maar code waardoor er rare effecten optreden in de titel en tekst:

[Verwijderde gebruiker]

“Try to learn something about everything and everything about something.” - Thomas H. Huxley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Hij lijkt wel wat meer moeite te doen dan de doorsnee hacker, op basis van de actieve advertentie en zijn post lijkt het mij gewoon een nieuwe gebruiker.

Verwijderd in "Wattenstaafje vast in ipad"

Ondertussen hier ook: V&A foutje?

[ Voor 12% gewijzigd door Borromini op 10-01-2020 23:12 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-09 18:37

Matis

Rubber Rocket

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Al opgelost, thanx :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

MvdO79 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 23:08:
Gezien de huidige ontwikkelingen wat betreft oplichting, account hacks en dergelijke, leek het mij een idee om een topic te openen met vermelding van verdachte accounts.
Bedankt voor het meedenken. Indien je iets verdachts ziet, graag gewoon even het meldpunt gebruiken. We gaan hier niet op het forum alle verdachte advertenties melden. Het forum is niet bedoeld voor digitale schandpaal of naming & shaming.

[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 10-01-2020 23:17 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.