Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, klein beetje CAD werk eventueel. Zal de voornaamste computer in het huishouden worden. Bedoeling is ook dat hij eventjes meegaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1300-1400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis, toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Liefst een M.2 ssd, WIFI en bluetooth in het systeem zijn ook een vereiste. Liefst een case zonder veel versiering, geen window en een neutraal uiterlijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU liefst AMD, videokaart maakt niet uit. SSD merk maakt ook niet echt uit, als hij maar snel is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb volgend systeem samen gesteld, en ik vroeg me af of jullie hier eventueel feedback op kunnen geven.
Als er vragen zijn, laat gerust weten.
Gamen, klein beetje CAD werk eventueel. Zal de voornaamste computer in het huishouden worden. Bedoeling is ook dat hij eventjes meegaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1300-1400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis, toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Liefst een M.2 ssd, WIFI en bluetooth in het systeem zijn ook een vereiste. Liefst een case zonder veel versiering, geen window en een neutraal uiterlijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU liefst AMD, videokaart maakt niet uit. SSD merk maakt ook niet echt uit, als hij maar snel is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb volgend systeem samen gesteld, en ik vroeg me af of jullie hier eventueel feedback op kunnen geven.
Als er vragen zijn, laat gerust weten.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 145,- | € 145,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC | € 325,- | € 325,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 5400rpm), 4TB | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design CORE 2500 | € 49,30 | € 49,30 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C19Q-32GVRB | € 143,35 | € 143,35 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX650M V2 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 161,- | € 161,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.220,60 | ||