Toon posts:

Audiokabel van 20 meter

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mooie S-VHS kabel van 20 meter, alleen heb ik dus nog geen geluid. Aan de ene kant van kabel moet een jack, zo heet dat geloof ik (voor in de geluidskaart) aan de andere kant een witte en rode stekker.

Kan je die in de lengte van 20 meter krijgen enzo ja, zijn er shops op het internet die dit soort dingen aanbieden (zodat ik ook een goede prijsindicatie kan krijgen)

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:07
20 meter vind je niet snel in 1x...
zul je moeten verlengen dan (aan de tulp kant of de jack kant)

kan je gewoon bij de huis tuin en keuken audio zaak kopen om de hoek
(radio modern, dat soort tenten)

denk dat je ongeveer voor 20 meter 30 piek kwijt bent

20 meter kan wel gaan ruizen denkik met gebruik van dunne kabels...

//

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik zal morgen eens kijken. Megapool of Scheer en Foppen zijn geen geschikte zaken om erna te vragen?

Iig houdt ik er rekening mee dat het geluid minder zal zijn, dat neem in dan voor lief!

• man-o-script
jawoor ook die zaken hebben dat wel
(schaap en fopneus is toch van radio modern?)

is gewoon een standaard (kleine) jack naar tulp kabel...
met aan een van de 2 kanten een verlengstuk dan...

//

Verwijderd

zelf een maken!! veel makkelijker

• Theuno
  • Laatst online: 17-08 20:47

Theuno

Da Devil Crew

Ja zelf maken,
Dikke audio kabel kopen, voor stereo dus 40 meter kopen (2 x mono). En dan van de elektroboer de plugjes die je nodig hebt, als je daar verteld over je project kunnen ze je perfect adviseren en vertellen wat je nodig hebt.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• man-o-script
Op donderdag 02 augustus 2001 19:24 schreef legendz het volgende:
zelf een maken!! veel makkelijker
makkelijker en sneller niet :P
wel beter *D

maarja, ik denk niet dat er dikke profi audiokabels met vergulde pluggen aan een (waarschijnlijk) SBLive hoeven, die ruist toch al...

//

Verwijderd

Topicstarter
Idd ik heb een SBLive 5.1 en het hoeft niet top of the bill te zijn!

• Haaguit
  • Laatst online: 05-07 13:29

Haaguit

HBZNPLT!

Ik heb zelf mijn SB 5.1 aan de DVD ingang van mijn stereo gehangen. Gewoon 2 prefab 20 meter 2xtulp -> jack kabeltjes voor de audio. Werkt perfect en praktisch geen ruis. Die kabeltjes zijn bij de meeste electro zaak te krijgen.
Ik heb best goeie boxen, en het kwaliteitsverlies is aanvaardbaar. Waar kan ik een versterker met 100Mbit ingang kopen? Voor de betere audio en video ervaring? :+

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

• pelican
  • Niet online

pelican

Anders heb ik nog wel een versterker en een 100V line transformer voor weinig :9 Is speciaal om lange afstanden te overbruggen

• hetisik
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

ach, die kabels zijn heel makkelijk te verkrijgen, ga gewoon naar zo'n cheepo wonlek toe als de block, bcc, flandria en dat soort gare winkels, maar die gasten vragen wel extra veel voor kabels, omdat ze alles wat ze minder kunnen halem uit de audio en andere apparatuur verhalen op kabels. Die kleine hobbie winkels zijn de kabels meestal veel goedkoper>
ik zal een voorbeeld geven, bij de block koop je een 2 meter tulpkabeltje voor 1-,- terwijl ik ze bij de hobbiewinkel voor maar 2,50 krijg, en natuurlijk hoe langer het gewilde draad hoe groter de prijsverschillen

8 )

• man-o-script
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:28 schreef Haaguit het volgende:
Ik heb zelf mijn SB 5.1 aan de DVD ingang van mijn stereo gehangen. Gewoon 2 prefab 20 meter 2xtulp -> jack kabeltjes voor de audio. Werkt perfect en praktisch geen ruis. Die kabeltjes zijn bij de meeste electro zaak te krijgen.
Ik heb best goeie boxen, en het kwaliteitsverlies is aanvaardbaar. Waar kan ik een versterker met 100Mbit ingang kopen? Voor de betere audio en video ervaring? :+
[zwaarofftopic]

leuke ondertitel...
party feestje... hoer, bef, zuig.. *kuch* ik zeg nix *D

[/zwaarofftopic]

//

Pagina: 1