Ecodan 7,5kW Nibe F130 ventilatie warmtepomp, 300l RVS SWW, 8400wp zonnepanelen, LL airco/verwarming, 2 MARSTEK VENUS E firmware v153 BMS 215 combination CT003 v117 app v1.6.47
[ Voor 83% gewijzigd door tweakduke op 10-01-2020 20:31 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
Even de maat opmeten, nadat je geconfronteerd hebt dat er geen schade aan de ring is en een dikkere o-ring halen.
Verwijderd
De badkamer is net nieuw, dan ga je zelf niet lopen klote, laat de fabrikant het lekker oplossen...Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 18:27:
Ik neem aan dat het geen rubberen plug is, maar een metalen plug met een rubberen ring?
Even de maat opmeten, nadat je geconfronteerd hebt dat er geen schade aan de ring is en een dikkere o-ring halen.
Stuur eens een foto van de plug en type nummer/ gegevens.
Een afvoerplug hoort gewoon dicht te zijn. Dus wat die fabrikant zegt is onzin.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2020 18:28 ]
Verwijderd
De fabrikant heeft zijn mening al gegeven, en als we over 500euro praten zou ik lekker die discussie aangaan. Maar voor een o-ring van 50cent. In het slechte geval werkt het niet en kost het 50cent. In het beste geval werkt het wel en voorkom je kansloze discussie uren en weken wachten op een fabrikant.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Onze uitvoering is qua schroefdraad iets anders uitgevoerd. De badkamer is inmiddels 2 maanden in gebruik en ik heb eerst zelf gekeken of ik iets aan het euvel kon doen maar de wastafelplug is niet instelbaar. Vervolgens kreeg ik de tip om hem te ontvetten en lekkage hoort nu eenmaal bij deze plug. Dat laatste probeer ik nu uit te zoeken, hoeveel mag zo’n plug nu doorlaten en wat is veel en wat is weinig. Ik moet uiteindelijk met de juiste argumenten komen.
Ecodan 7,5kW Nibe F130 ventilatie warmtepomp, 300l RVS SWW, 8400wp zonnepanelen, LL airco/verwarming, 2 MARSTEK VENUS E firmware v153 BMS 215 combination CT003 v117 app v1.6.47
"Doordat deze afsluitbaar is, blijft het water in de wastafel staan. Dit is handig voor bijvoorbeeld tijdens het scheren of wanneer je iets wilt laten weken of schoonmaken. "corsat schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 22:43:
De plug is een https://www.saniweb.nl/be...01OAkcEAQYASABEgLUFPD_BwE
Onze uitvoering is qua schroefdraad iets anders uitgevoerd. De badkamer is inmiddels 2 maanden in gebruik en ik heb eerst zelf gekeken of ik iets aan het euvel kon doen maar de wastafelplug is niet instelbaar. Vervolgens kreeg ik de tip om hem te ontvetten en lekkage hoort nu eenmaal bij deze plug. Dat laatste probeer ik nu uit te zoeken, hoeveel mag zo’n plug nu doorlaten en wat is veel en wat is weinig. Ik moet uiteindelijk met de juiste argumenten komen.
Niet dus. Voldoet niet aan de beschrijving.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Maar goed, check dat dus ook even.
Verder, klinkt dit gewoon als niet acceptabel. Gewoon op je strepen gaan staan als dat moet. Als het nou een uur duurde, ja vooruit dan. Maar het verschil tussen 5 of 6 minuten is echt niet relevant, dat hoort gewoon niet.
[ Voor 28% gewijzigd door mcDavid op 10-01-2020 22:54 ]
Wat bedoel je met hk, hong kong?tdw schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 18:18:
[mbr]Het is hier geen HK[/]
Je kan deze losdraaien en er wat siliconenkit onder doen of een ring van soort schuimband tussen plaatsen, deze zijn wel los te koop.
Ik erger mij altijd aan dit 'probleem' bij het plaatsen van de afvoer plug.
In het geval van de plug zoals in de link moet het witte schuim tussen het metaal en keramiek in de wastafel.
Het rubber moet onder de wastafel.
[ Voor 19% gewijzigd door ducolwd op 10-01-2020 23:12 ]
Dan begrijp ik jou opmerking totaal niet.
Verwijderd
Blauwe teksten zijn van moderators