DirectMessages/Berichten verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

Topicstarter
Mijn vraag:
Goedendag,
ik vraag me af wat er voor nodig is om een groot deel of desnoods al mijn DM's/berichten op tweakers te verwijderen.
Er staan ook nog berichten in van bijna 10 jaar geleden. Nergens voor nodig in mijn optiek.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Firefox, Windows 10 pro.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
gezocht hoe en wat en of dat ik daar een abonnement voor nodig zou hebben om dat te kunnen, maar niet terug kunnen vinden...

Graag zie ik uw reactie/antwoord tegemoet.

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je kunt berichten verplaatsen naar de prullenbak (trash), maar dat is (op het moment) het enige dat je kunt doen. Kijk onderaan de berichten onder eigenschappen; daar zitten de knopjes.

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 10-01-2020 18:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

Topicstarter
Ok bedankt voor het antwoord.
Jammer dat het vooralsnog niet volledig verwijderd kan worden.
Desnoods wil ik er voor betalen als het een premium feature zou zijn.
En heel vervelend om elk bericht apart te moeten kiezen om deze naar de 'trash' te verplaatsen en dan ook nog eens zo nu en dan de melding krijgen dat ik te snel ga met de bepaalde acties.
Blijft het trouwens altijd in de trash staan of zit daar een bepaalde retentie op wellicht?

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
PaulX schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:40:
Desnoods wil ik er voor betalen als het een premium feature zou zijn.
Voor €1.000 regel ik wel wat :+
PaulX schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:40:
Blijft het trouwens altijd in de trash staan of zit daar een bepaalde retentie op wellicht?
Nope, geen retentie, blijft in de trash staan. Sorry.

Ik verwijs je naar eerdere topics waarin dit vaker aangegeven is en verplaats dit topic dan ook van Schop een Modje naar Mooie Features.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

Topicstarter
begrepen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Om hier op in te haken: Ik heb wel eens een reden gehoord dat in geval van oplichting de DM's door (een klein aantal) crewleden in te zien is, en dat ze daarom niet verwijderd worden. Maar wat is het probleem met het softwarematig verwijderen dan? Eigenlijk gewoon een kwestie met een 'flag' deleted=1 zodat ik het niet meer kan zien?

Het het nodig is dan kan de crew het toch gewoon nog terughalen. Plus dat ze mogelijk nog sterker in de schoenen staan als ze ziet dat iemand de DM's probeert te verdoezelen, vooral als je de datum en tijd van het verwijderen erbij logt.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kinxton
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Topic bump!

Het zou fijn zijn om inderdaad berichten te kunnen verwijderen of naar de prullenbak - trash te verplaatsen.

Maar dan op een snellere manier door bijvoorbeeld een select all en/of selectie mogelijkheid.
Nu moet dit bericht per bericht.

V&A notificatieberichten zoals 'Veiling geëindigd' en 'Advertentie verlopen' mogen wat mij betreft echt wel volledig verwijderd worden na bv. meer dan 1 jaar... Niet?
Pagina: 1