What a terrible day to have eyes!
Vraag
Alle reacties
Vergis ik me nou of is dit een topic over een vergelijking tussen een koptelefoon die je zelf al hebt, maar nog een paar uurtjes moet wachten op de andere? Je kan ze toch over die paar uur gewoon zelf proberen?
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Dat zeker, maar ik had ook wat enthousiasme kunnen besparen als iedereen hier al gelijk boooo ging roepenWintervacht schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:52:
Vergis ik me nou of is dit een topic over een vergelijking tussen een koptelefoon die je zelf al hebt, maar nog een paar uurtjes moet wachten op de andere? Je kan ze toch over die paar uur gewoon zelf proberen?
Daarnaast werken mijn oren ieder uur van de dag anders, want ik heb Tinnitus. Zo klinkt het ene uur veel bassiger, en het andere weer scheller...
Daarnaast was ik gewoon opzoek naar meningen van mensen die hem al enige tijd bezitten.
Een van mijn hekelpunten aan mijn A50 is, is dat verdomde oplaadstation. Je moet dat ding soms wel 10 keer optillen voordat ie gaat opladen. Stront ziek ervan...
Wel een èrg kleine kans dat iemand anders ze ook allebei heeft (gehad), op tijd op Tweakers is om dit topic te lezen èn de zin er voor optrommelt om jou dat alles te vertellen vóórdat je nieuwe koptelefoon binnen isAltTabKeys schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:55:
[...]
Dat zeker, maar ik had ook wat enthousiasme kunnen besparen als iedereen hier al gelijk boooo ging roepen![]()
Daarnaast werken mijn oren ieder uur van de dag anders, want ik heb Tinnitus. Zo klinkt het ene uur veel bassiger, en het andere weer scheller...
Daarnaast was ik gewoon opzoek naar meningen van mensen die hem al enige tijd bezitten.
Nou daar heb je dan misschien al één pluspunt in het voordeel van de SennheiserEen van mijn hekelpunten aan mijn A50 is, is dat verdomde oplaadstation. Je moet dat ding soms wel 10 keer optillen voordat ie gaat opladen. Stront ziek ervan...
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Dat inderdaad.Wintervacht schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:59:
Nou daar heb je dan misschien al één pluspunt in het voordeel van de Sennheiser
Ik ben alleen gewoon bang dat ik met m'n kleine budget het te snel uitgeef aan de verkeerde producten.