Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb begin deze week bij een webshop een pakket besteld. Deze was bij leverancier op voorraad en is door de leverancier verzonden via DHL.
In eerste instantie kreeg ik geen tracking code en na navraag uiteindelijk 1 gekregen. Ik kijk op de site van DHL en zie de melding dat pakket kwijt is geraakt in sorteercentrum. Opeens veranderd de status in "Pakket minimaal 1 a 2 dagen vertraagd".

Wat zijn nu mijn rechten? Omdat ik het pakket begin deze week besteld heb vanwege de voorraad en ik het pakket uiterlijk morgen middag moet hebben.

Ik heb contact opgenomen met de Webshop maar die reageren totaal niet.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Beste antwoord (via Wim-Bart op 10-01-2020 15:02)

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ergens anders kopen en wanneer dit pakket aan komt retour sturen en aankoop ongedaan maken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ergens anders kopen en wanneer dit pakket aan komt retour sturen en aankoop ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:22

MsG

Forumzwerver

Is er ergens door de webshop beloofd dat je het binnen X dagen zou krijgen?

Is het zakelijk of als consument aangekocht?

[ Voor 6% gewijzigd door MsG op 10-01-2020 15:00 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:50

DirtyBird

Praktiserend denker

Geen, je pakket moet doorgaans binnen de afzienbare tijd van 30 dagen geleverd zijn. Dat de meeste shops 1 a 2 dagen hanteren doet daar niet aan af. Je kunt voor de zekerheid even in de voorwaarden van de webshop kijken, maar je kunt zowel de webshop als dhl nergens voor aansprakelijk stellen o.i.d.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 13:29
kijken of het artikel ergens fysiek in de winkel verkrijgbaar is en daar ophalen. Als dan het andere pakketje arriveert deze terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
Ja, inmiddels ergens anders besteld, en die komt ook opeens bij Copaco vandaan...... En ook weer via DHL. Gaat een pretje worden straks.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:22

MsG

Forumzwerver

Copaco? Doe je een zakelijke aankoop of een consumentenaankoop? Je rechten kunnen wezenlijk anders zijn wanneer het een zakelijke aankoop betreft.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:02
Als je hem morgen niet hebt, annuleren en geld terug, this dan toch al telaat.
Wachten op de 1ste, hoe die het afhandelt
Ze zoeken al een nieuwe Logistic Director
het zegt niets natuurlijk maar misschien zijn ze nu onbeheerd en met alle gevolgen van dien

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob079
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:21
Wim-Bart schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:05:
Ja, inmiddels ergens anders besteld, en die komt ook opeens bij Copaco vandaan...... En ook weer via DHL. Gaat een pretje worden straks.
Copaco levert alleen via retailers en webshops, maar doet geen directe zaken met eindgebruikers.
Dat het hier vandaan komt wil zo goed als zeker zeggen dat jouw webshop het doorbesteld bij Copaco en door Copaco naar jou heeft af laten sturen. Daar heb jij als koper niets aan, jouw contact en verantwoordelijke voor de verzending is de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wim-Bart schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:05:
En ook weer via DHL. Gaat een pretje worden straks.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Pagina: 1