Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Vraag
Beste antwoord (via Wim-Bart op 10-01-2020 15:02)
Alle reacties
Is het zakelijk of als consument aangekocht?
[ Voor 6% gewijzigd door MsG op 10-01-2020 15:00 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Wachten op de 1ste, hoe die het afhandelt
Ze zoeken al een nieuwe Logistic Director
het zegt niets natuurlijk maar misschien zijn ze nu onbeheerd en met alle gevolgen van dien
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Copaco levert alleen via retailers en webshops, maar doet geen directe zaken met eindgebruikers.Wim-Bart schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:05:
Ja, inmiddels ergens anders besteld, en die komt ook opeens bij Copaco vandaan...... En ook weer via DHL. Gaat een pretje worden straks.
Dat het hier vandaan komt wil zo goed als zeker zeggen dat jouw webshop het doorbesteld bij Copaco en door Copaco naar jou heeft af laten sturen. Daar heb jij als koper niets aan, jouw contact en verantwoordelijke voor de verzending is de webshop.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.Wim-Bart schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:05:
En ook weer via DHL. Gaat een pretje worden straks.