You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Vraag
Alle reacties
Ik heb deze Sennheisers nu bijna 2 jaar en ze voldoen in alle opzichten, het geluid is prima, de afwerking idem, alleen tov de nieuwere modellen is de noice-canselling naar verwachting wat minder. Bij gebruik in vliegtuig en trein vond ik ze erg fijn. Het belangrijkste blijft het geluid bij normaal gebruik, dat moet je bevallen want bij iedereen anders.
Of wellicht is de opvolger van de hd4.50bt iets voor je?daniellammers schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:16:
De Sennheiser PXC 550 staat nu te koop voor €189 in de pricewatch.
Naar mijn kennis best een goeie prijs, maar natuurlijk wel een redelijk gedateerd model.
Zijn er op dit moment beter hoofdtelefoons te koop (draadloos, en met anc) voor minder dan €200?
Ik heb een voorliefde voor Sennheiser
Link: nieuws: Sennheiser introduceert draadloze over-ear-koptelefoons en in-ear-oor...
Met nieuwere modellen bedoel je dan die nu ook onder €200 zijn?fasicbit schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 12:16:
Ik heb deze Sennheisers nu bijna 2 jaar en ze voldoen in alle opzichten, het geluid is prima, de afwerking idem, alleen tov de nieuwere modellen is de noice-canselling naar verwachting wat minder. Bij gebruik in vliegtuig en trein vond ik ze erg fijn. Het belangrijkste blijft het geluid bij normaal gebruik, dat moet je bevallen want bij iedereen anders.
Heb ik inderdaad naar gekeken maar vind ik minder mooi. Daarnaast lees ik hierover minder goeie reviews dan de PXC 550sderooij schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 12:18:
[...]
Of wellicht is de opvolger van de hd4.50bt iets voor je?
Link: nieuws: Sennheiser introduceert draadloze over-ear-koptelefoons en in-ear-oor...
Dan zou ikzelf zeggen, ga voor de PXC550, is een prima setje en goed geluid (een collega van mij heeft er een).daniellammers schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:32:
[...]
Heb ik inderdaad naar gekeken maar vind ik minder mooi. Daarnaast lees ik hierover minder goeie reviews dan de PXC 550
Of deze nog relevant is? Ik zou zeggen zeker weten. Wat is er de afgelopen twee jaar met name verbeterd? Denk dat de ANC wellicht iets beter zal zijn en wellicht heeft het spul tegenwoordig allemaal usb c. Buiten dat zal de pxc 550 nog jaren mee gaan, het is niet zo dat het software matig trager zal gaan worden
Ik zou mezelf geen audiofiel noemen, dus die iets verbeterde ANC ga ik niet horen hoor. Bedankt voor je tijdsderooij schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:38:
[...]
Dan zou ikzelf zeggen, ga voor de PXC550, is een prima setje en goed geluid (een collega van mij heeft er een).
Of deze nog relevant is? Ik zou zeggen zeker weten. Wat is er de afgelopen twee jaar met name verbeterd? Denk dat de ANC wellicht iets beter zal zijn en wellicht heeft het spul tegenwoordig allemaal usb c. Buiten dat zal de pxc 550 nog jaren mee gaan, het is niet zo dat het software matig trager zal gaan worden
Nee, dat is het hem juist met ANC. Dat hoor je niet.daniellammers schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:40:
[...]
Ik zou mezelf geen audiofiel noemen, dus die iets verbeterde ANC ga ik niet horen hoor. Bedankt voor je tijd
★ What does that mean? ★
Maar die kan wel uitMrMonkE schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 15:54:
[...]
Nee, dat is het hem juist met ANC. Dat hoor je niet.
Pagina: 1