Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

15 inch laptop+touchscreen+kantelbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sdr-computer
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11 12:35
hallo, mijn vraag is denk ik simpel, alleen ik kan nergens het antwoord vinden.

Mijn vraag.

Waarom kan ik geen laptop vinden die zoals in de beschrijving staat in de prijs klasse tot ongeveer € 1000,- waarmee je ook bedraad kan internetten.

Ik kan alleen laptops vinden met alleen WIFI

Weet iemand waarom dat is.

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
categorie: Laptops

goede filters instellen :)

excuses- ik heb iets breder dan enkel 15" gepakt, dat moet er wel bij gezegd worden.

[ Voor 13% gewijzigd door 99ruud99 op 10-01-2020 14:16 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
sdr-computer schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:51:
hallo, mijn vraag is denk ik simpel, alleen ik kan nergens het antwoord vinden.

Mijn vraag.

Waarom kan ik geen laptop vinden die zoals in de beschrijving staat in de prijs klasse tot ongeveer € 1000,- waarmee je ook bedraad kan internetten.

Ik kan alleen laptops vinden met alleen WIFI

Weet iemand waarom dat is.
Een laptop volgens beschrijving zou dan een ethernetpoort aan de zijkant moeten hebben. Dat past vaak niet netjes in het dunne ontwerp.

Zelfs een zakelijke HP EliteBook heeft dan al een ethernetpoort die 'uitklapt' als je er een kabel insteekt.

Het kan wel maar de combinatie van features past niet goed in de marketingdoelgroepen.

Als alternatief zou je een USB netwerkkaart kunnen overwegen of een USB dock met ethernetaansluiting.

• sdr-computer
Ik heb een HP elitebook 840 G3

Dit is een zeer platte 14 inch waar gewoon een ethernetpoort in verwerkt zit, moet je even een klepje naar beneden buigen om de utp kabel erin te doen.

Kan dus wel, snap alleen niet waarom ze het niet doen bij andere modellen.
Heb hp om een reactie gevraagd, weken geleden, moet nog antwoord krijgen (niet dus)

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
Het is heel simpel, tot 1000 euro is een consumenten budget en bij de consumenten is er geen interesse in. De meeste hebben thuis alleen maar internet via WiFi en trekken niet eens kabels.

Je moet bij de zakelijke markt kijken, de laptop die je nu hebt is ook een zakelijke laptop. De prijzen zijn daarvan nieuw wel een stukje hoger.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• sdr-computer
Bedankt voor de reacties, ik ben er mee geholpen
Pagina: 1