voodoo3 3000 +tv-out

Pagina: 1
Acties:

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Is het mogelijk met een voodoo3 op je monitor en tv het zelfde beeld ( of tegelijk beeld) te krijgen ?? Ik krijg goed beeld op mijn tv, maar dan schakelt mijn monitor zich uit. Is dit normaal ???. driver 1.07
( nieuwste die ik kon vinden , oja het is voor winme )

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

Als ik het mij goed kan herinneren werkte dit alleen bij de meegeleverde drivers, maar dan voor Windows 95/98, nieuwere drivers ondersteunen dit niet meer ... Ik heb die Voodoo 3 kaarten en hoger. altijd al appart gevonden ... Ik heb in een PIII 500 een Voodoo 3 + TV out zitten die kaart heeft altijd wel wat vreemds ... op sommige wat oudere monitoren kun je bij bepaalde versies van de drivers ook geen 800X600 kiezen ... :?

Verwijderd

nieuwste staat toch op 3dfx.com niet?

• demisoft
ik weet zelf wel waar ik mijn drivers moet halen. Ik hoef alleen te weten of je op twee schermen tegelijk kunt kijken of niet. het beeld is het zelfde want voodoo is geen twin-view kaart. Oja 800x600 is de max resolutie van de tv uitgang.

Verwijderd

LET OP!

opplossing enable je tv-out zodat je beeld op je tv hebt.

start nu je pc opnieuw op en he je hebt beeld op allebei :)

• demisoft
kijk aan zo'n antwoord heb je wat aan. dankje wel ik ga het nu proberen.

Verwijderd

tja kan handig zijn ik heb er zelf niet verder naar gekeken en vond het reboot proces erin wat irritant

ook dat ze beide standaard dan op 50hz zitten en ik kan echt niet tegen een monitor op 50hz... laat me nog ff weten of je die monitor weer b.v op 85 of 100hz kunt zetten en tegelijkertijd goed beeld behoudt op je 50hz tv. (kan zelf niet testen zit op werk met mn nieuwe gainward Gf 3 :)
Pagina: 1