Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Whatsapp berichten Android naar Whatsapp IOS overzetten?

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

• Netoj
  • Registratie: november 2014
  • Niet online
Hi,

Is het mogelijk om oude whatsapp berichten over te zetten naar whatsapp IOS? ik heb de IOS applicatie gebruikt maar hij naam hier helaas geen oude berichten mee. En verder kom ik op de internet bij Shady programma's of websites terecht of programma's waarvoor je het moet betalen.

Verder heb ik wel een backup gemaakt in mijn google drive van alle oude berichten.

Iemand enig idee? :-(

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16:10
Hoi,

Hier is het meeste al over gezegd, kijk even in oude topics en/of gebruik de zoekfunctie.

Whatsapp geschiedenis overzetten van Android naar iPhone
Android naar iPhone overzetten - haalbaar scenario?

PV Output

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ dat dus :) Er is hier al veel over geschreven op Tweakers, dus nog een topic over dit onderwerp is wat teveel van het goede. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, maar vermeld dan wel duidelijk waar je precies naar het gezocht, wat je hebt gevonden, en wat je hebt geprobeerd. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True