Deurhanger voor opzetdeuren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoodVuurtje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-06 16:31
Dag mensen,

Ik heb een slechts een kleine vraag;

Weten jullie waar ik deurhanger/-haak kan vinden voor een opdekdeur? Ik wil een wasrek aan de deur hangen, maar de meegeleverde haak past niet op de deur (de deur kan niet meer sluiten).

Het type haak voor in de deur is vergelijkbaar met dit plaatje. Ze leveren deze mee met een compleet schoenenrek. Ik wil enkel de haak zoals deze.

De Zach/Exit haak is helaas geen optie omdat ik een buis in de twee haken wil hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
https://www.ikea.com/nl/n...roestvrij-staal-10197671/ zoiets?

Vergelijkbaar ook bij Hema te krijgen https://www.hema.nl/wonen...urhaken-rvs-80301252.html

[ Voor 45% gewijzigd door Omni superens op 09-01-2020 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoodVuurtje
Helaas werken die niet. Ik moet een extra hoek hebben. Zie onderstaand plaatje waarom de simpele deurhaken niet werken. Doordat het een opdekdeur is, sluit de deur niet meer.
https://ibb.co/3d9FHtZ

[ Voor 12% gewijzigd door DoodVuurtje op 09-01-2020 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Dat detail was me ontgaan, dit dan: Amazon

[ Voor 6% gewijzigd door Omni superens op 09-01-2020 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoodVuurtje
Kijk, dat is meer wat ik zocht. Als er 1 is met een sterkere haak onderin (moet namelijk een wasrek dragen), ben ik helemaal geholpen.

Thanks voor de snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Hoeveel gewicht verwacht je eraan te hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoodVuurtje
een vol wasrek met natte was, zal een kilo of 5 maximaal zijn? Wellicht trekken deze haken dat gewicht wel, maar heel stabiel ligt een horizontale buis er niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

Tijntje

Hello?!

Is het geen idee laatste stukje er af te zagen en met een schroef aan de bovenzijde door de deur heen te schroeven?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/K7raBHX.png

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoodVuurtje
Helaas is het een huurwoning en mag ik nergens in boren of schroeven. Inclusief de deuren. Moeten dus echt deurhaken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
jellescholtens schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 11:48:
Helaas is het een huurwoning en mag ik nergens in boren of schroeven. Inclusief de deuren. Moeten dus echt deurhaken zijn.
Dit valt onder kleine aanpassingen en mag vrijwel altijd, mits je het gehuurde in originele staat terugbrengt. Als je gaat verhuizen de gaatjes weer netjes dichtmaken en er is echt niemand die daar een probleem van gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoodVuurtje
Wellicht dat het volgens wettelijke bepalingen mag, maar ik hebben afgesproken dat we niet boren, ook niet in deuren. Een passende haak die er overheen valt zou sowieso mijn voorkeur hebben. Ongeacht of ik zou mogen boren.

[ Voor 3% gewijzigd door DoodVuurtje op 15-01-2020 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentjuh
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:40
jellescholtens schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:46:
Wellicht dat het volgens wettelijke bepalingen mag, maar ik hebben afgesproken dat we niet boren, ook niet in deuren.
Serieus? niet mogen boren? Dan kun je dus niet een plankje ergens hangen, een klok, of whatever? Tenzij met hele stevige dure tesa-strips. Lijkt mij onwerkbaar en zou niet akkoord gaan met een dergelijke beperking. Tenzij je er misschien een paar maanden maar zit ofzo, maar als je het echt voor langere tijd huurt moet je toch gewoon je huis kunnen inrichten op een normale manier? Mag je ook niet behangen of verven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-06 15:57
Citroentjuh schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:03:
[...]

Serieus? niet mogen boren? Dan kun je dus niet een plankje ergens hangen, een klok, of whatever? Tenzij met hele stevige dure tesa-strips. Lijkt mij onwerkbaar en zou niet akkoord gaan met een dergelijke beperking. Tenzij je er misschien een paar maanden maar zit ofzo, maar als je het echt voor langere tijd huurt moet je toch gewoon je huis kunnen inrichten op een normale manier? Mag je ook niet behangen of verven?
Of je houdt van een minimalistische look en hebt niets aan de wand hangen :+

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoodVuurtje
Citroentjuh schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:03:
[...]

Ja we verwachten er niet super lang te wonen. Er hangen voldoende ophangsystemen en we om eerlijk te zijn vind ik het geen probleem dat we niet boren.

Mijn vraag is voor een passende haak. Het niet mogen boren staat hier los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentjuh
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:40
jellescholtens schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:06:
[...]

Ja we verwachten er niet super lang te wonen. Er hangen voldoende ophangsystemen en we om eerlijk te zijn vind ik het geen probleem dat we niet boren.

Mijn vraag is voor een passende haak. Het niet mogen boren staat hier los van.
Je hebt helemaal gelijk, mijn reactie is off-topic. Maar ik zou je gewoon wel willen meegeven om niet alles te accepteren van je verhuurder. Je betaalt gewoon huur en moet gewoon normaal kunnen wonen in je eigen gehuurde woning. Maar als het idd geen probleem is voor jullie dan is dat natuurlijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoodVuurtje
Citroentjuh schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:08:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, mijn reactie is off-topic. Maar ik zou je gewoon wel willen meegeven om niet alles te accepteren van je verhuurder. Je betaalt gewoon huur en moet gewoon normaal kunnen wonen in je eigen gehuurde woning. Maar als het idd geen probleem is voor jullie dan is dat natuurlijk zo.
Sympathieke reactie. Je hebt ook gelijk maar niet kunnen boren is voor ons geen probleem. Los van deze situatie (waar een haak boren in de deur voor mij sowieso geen gewenste oplossing betreft, wel creatief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

Tijntje

Hello?!

2 kleine schroefjes aan de bovenzijde van de deur ziet niemand en zal niemand moeilijk over doen. Het is uiteraard wat anders als je schroeven door de zichtzijde van de deur gaat zetten.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Pagina: 1