Toon posts:

Facebook doet vreemd na berichten over leugens overheid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb misschien een rare vraag, maar weet niet waar ik deze kan stellen.
Ik heb eerder vandaag een paar berichten op mijn Facebook pagina geplaatst betreft de huidige omstandigheden in de wereld en mijn gevoel over het gemanipuleer van onze overheden. Ik heb hier ook concrete hashtags bij geplaatst.

Kort na het plaatsen van deze berichten, ging mijn Facebook over van Nederlands naar Engels en kan dit niet meer terugzetten. Ik heb me afgemeld op de app en wilde een nieuw wachtwoord aanvragen. Bij de vraag of ik me ook af wil melden op alle andere apparaten heb ik ja geantwoord. Binnen 10 seconden kreeg een mail van facebook met een herstelcode.
Maar ondertussen ben ik para aan het worden en vertrouw ik het scherm niet waar ik een nieuw wachtwoord in moet voeren. Normaal zijn dit 2 regels, geblindeerd met puntjes (1x wachtwoord invoeren, 1x herhaal wachtwoord) maar nu 1 regel - niet geblindeerd.

Ik heb hierop mijn oude telefoon even erbij gepakt en ben nog gewoon aangemeld, terwijl ik eerder heb aangegeven dat ik me overal wilde afmelden?

Vraag wederom een herstelcode aan, maarrrr...is exact dezelfde code als in mijn eerste aanvraag?
Nog eens: weer dezelfde code. Hoe vaak ik het ook aanvraag, ik blijf dezelfde code krijgen.

Omdat ik een leek ben op dit gebied, hoor ik graag jullie advies of dit normaal is..?

Bedankt alvast, gr. Kim

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Helgie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-07-2021

Helgie

Misantroop

Ik denk dat het gevoel van een willekeurige gebruiker over de overheid mbt wat samenzweringstheorieën niet interessant genoeg is voor FB of de overheid om er iets aan te doen. Er zijn miljoenen mensen met de gekste ideeën en 'theorieën' ( die die naam eigenlijk niet eens verdienen), dus dat ze nu specifiek jou daarop aanpakken lijkt me extreem sterk.

Hypocrites must die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:20
Net even getest: Als ik via de PC via forgot password mijn wachtwoord wil veranderen zie ik ook maar 1 regel. Als ik mijn huidige password wil wijzigen krijg ik wel twee regels met bolletjes.

Je bent dus niet uitverkozen helaas :+

[ Voor 14% gewijzigd door Basekid op 09-01-2020 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je bericht Helgie. Dat denk ik zelf ook, is zoveel gaande op dit moment..

Maar wat ik me voornamelijk afvraag is of het normaal is dat de 6 cijferige herstelcode telkens hetzelfde is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Basekid thnx voor het checken:)
Zijn mijn berichten toch nog te soft om me in de gaten te houden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Basekid en @Helgie
Maar krijgen jullie ook telkens eenzelfde herstelcode via email toegestuurd..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helgie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-07-2021

Helgie

Misantroop

Verwijderd schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:59:
@Basekid thnx voor het checken:)
Zijn mijn berichten toch nog te soft om me in de gaten te houden;)
Toch iets beter je best doen :+ Maar in principe zou die code niet hetzelfde moeten zijn, nee. Kan het zo zijn dat dezelfde code een bepaalde periode geldig is en dat je daarna pas een andere krijgt? Ik heb al jaren geen Facebook meer ( wat aan te raden is) maar dat is het beste dat ik zo snel kan verzinnen.

Hypocrites must die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Basekid bedankt voor de tip.
Ik ga me nu met mijn hoog paranoiadwaasheidsgevoel even onder een grote steen verstoppen en mijn complottheorieën verder uitwerken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:20
Krijg zelf ook dezelfde code steeds - zal wel tijdgerelateerd zijn ofzo.
Pagina: 1