Mijn vraag
Of jullie mij konden helpen met een Game pc voor het liefst onder de 1000 euro, dit om Rainbow six siege te spelen en Rocket league.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zelf heb ik letterlijk geen verstand van computers/beeldschermen/computermuizen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
https://gyazo.com/70b68fd0d6a954485611f97963c51394 Wat vinden jullie hiervan?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het gebruiken om te gamen en om youtube en twitch te kijken, daarnaast gebruik ik discord er ook op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? 1000 Euro inclusief alles. Los van een beeldscherm, beeldscherm max 165 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een bijpassende Beeldscherm van 144HZ
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon lekker kunnen gamen, zodat ik een game smooth kan runnen zonder haperingen en goede FPS.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, want heb echt totaal geen verstand van welke merken beter zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
16GB RAM
Ga je overklokken?
Ik wil de standaardinstellingen sowieso kunnen gebruiken, betere prestaties mogen altijd
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht eventuele builds om bovenstaande spellen smooth te kunnen runnen, graag een ULTIEME build, voor een budget van circa 1000 euro.-
Of jullie mij konden helpen met een Game pc voor het liefst onder de 1000 euro, dit om Rainbow six siege te spelen en Rocket league.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zelf heb ik letterlijk geen verstand van computers/beeldschermen/computermuizen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
https://gyazo.com/70b68fd0d6a954485611f97963c51394 Wat vinden jullie hiervan?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het gebruiken om te gamen en om youtube en twitch te kijken, daarnaast gebruik ik discord er ook op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? 1000 Euro inclusief alles. Los van een beeldscherm, beeldscherm max 165 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een bijpassende Beeldscherm van 144HZ
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon lekker kunnen gamen, zodat ik een game smooth kan runnen zonder haperingen en goede FPS.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, want heb echt totaal geen verstand van welke merken beter zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
16GB RAM
Ga je overklokken?
Ik wil de standaardinstellingen sowieso kunnen gebruiken, betere prestaties mogen altijd
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht eventuele builds om bovenstaande spellen smooth te kunnen runnen, graag een ULTIEME build, voor een budget van circa 1000 euro.-
[ Voor 255% gewijzigd door br00ky op 09-01-2020 19:05 ]