Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal vooral gebruikt gaan worden voor gaming op hoge framerate (144hz) en veel kans op 1440p (momenteel nog 1080p 144hz). Ook gebruikt voor VR gaming met een Oculus Rift en voor software development voor mijn werk en hobby
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 3500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem 2 3.5 HDD mee, en 1 2.5 SSD.
Rand apparatuur heb ik al, al mis ik nog een 1440p 144hz monitor, recommendaties zijn welkom, maar zal deze niet meenemen in de prijs.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, heb momenteel gekozen voor veel corsair onderdelen zodat alle lightning effects goed samenwerken. De AIO is verschillend, ben van plan deze top mounted te maken en een statische kleur voor wat sfeer verlichting, en dan de echte effecten op de andere 6 fans.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De build moet er goed uitzien, veel RGB, en ook niet te luid.
Ga je overklokken?
Nooit eerder gedaan, maar misschien een kleine overclock indien het het waard is.
Wat verwacht je van ons?
Zou graag advies willen of de build er ok uitziet, of de componenten logisch zijn, en of er misschien betere alternatieven zijn voor de gekozen componenten.
Zou graag willen weten of de Corsair Commander Pro nodig is/ het waard is.
De pc zal vooral gebruikt gaan worden voor gaming op hoge framerate (144hz) en veel kans op 1440p (momenteel nog 1080p 144hz). Ook gebruikt voor VR gaming met een Oculus Rift en voor software development voor mijn werk en hobby
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 3500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem 2 3.5 HDD mee, en 1 2.5 SSD.
Rand apparatuur heb ik al, al mis ik nog een 1440p 144hz monitor, recommendaties zijn welkom, maar zal deze niet meenemen in de prijs.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, heb momenteel gekozen voor veel corsair onderdelen zodat alle lightning effects goed samenwerken. De AIO is verschillend, ben van plan deze top mounted te maken en een statische kleur voor wat sfeer verlichting, en dan de echte effecten op de andere 6 fans.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De build moet er goed uitzien, veel RGB, en ook niet te luid.
Ga je overklokken?
Nooit eerder gedaan, maar misschien een kleine overclock indien het het waard is.
Wat verwacht je van ons?
Zou graag advies willen of de build er ok uitziet, of de componenten logisch zijn, en of er misschien betere alternatieven zijn voor de gekozen componenten.
Zou graag willen weten of de Corsair Commander Pro nodig is/ het waard is.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 507,89 | € 507,89 |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix X570-E Gaming | € 280,- | € 280,- |
1 | Videokaarten | Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti Advanced | € 1.279,50 | € 1.279,50 |
1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11 Dynamic (Zwart) | € 128,05 | € 128,05 |
1 | Casemodding | Corsair Commander PRO | € 63,- | € 63,- |
1 | Waterkoeling | Gigabyte Aorus Liquid Cooler 360 | € 219,- | € 219,- |
2 | Ventilatoren | Corsair iCUE QL120 RGB 120mm PWM Triple Fan with Lighting Node CORE, 120mm | € 108,15 | € 216,30 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2Z3600C18 | € 201,57 | € 201,57 |
1 | Voedingen | Corsair HX850 V2 | € 157,- | € 157,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 161,- | € 161,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.213,31 |