Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Foto's van iPhone naar Windows

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• schaselman
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 09-01 10:45
Goedemorgen!

Mijn vraag:
Ik probeer al weken mijn foto's van mijn IPhone op mijn windows computer te zetten. De volgende dingen heb ik al geprobeerd:
1. IPhone ontgrendelen en aankoppelen, vervolgens IPhone openen in DCIM en dan 105APPLE. Al die 10.. APPLE zijn leeg of bevatten enkel 3 foto's.
2. ITunes gedownload en daar staat: IPhone heeft toegang tot foto's in Icloud. Foto's kunnen naar je apparaat worden gedownload via wifi of een mobiel netwerk.
3. ICloud gedownload en foto's aangeklikt en op toepassen geklikt, vervolgens zit er niks in mijn upload mapje van mijn PC. ICloud op mijn IPhone staat aan.
4. Foto's in Windows geopend en op importeren geklikt, dan komen er ook maar 10 fotos boven drijven.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 / IPhone 6S
...

Alle reacties

• jjbstolk
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Staan je foto's niet gewoon allemaal in iCloud? Log in op iCloud.com en kijk of daar alles staat.

• kraades
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 13:51
Je kunt de foto's downloaden van icloud.com.

Donate ETH

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 10:25

AppleFan2007

Lars De Vos

Je kan ook de iCloud app downloaden in de Microsoft store en vandaaruit de foto’s downloaden. Als je ze niet ziet moet je maar eens een naam onthouden van een foto en opzoeken en zo achterhalen waarmee staan.

[Voor 37% gewijzigd door AppleFan2007 op 10-01-2020 22:20]

MacBook Pro 13' 2016 256GB |  iPhone 11 64GB |  iPad 2018 128GB |  Watch serie 4 | PlayStation 4 | Sonos One

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11:33
Via de App Google foto’s, die een backup laten maken en dan kun je bij je foto’s via elke computer met internet.

https://apps.apple.com/nl/app/google-fotos/id962194608

https://www.google.com/photos/about/

 iPad Pro 12.9 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 30-03 12:20
download gratis het windows programma 3uTools , daarmee kan je alle fotos van je toestel op je pc zetten , en vice versa. Als ook muziek , contacten, notes,..... werkt echt supergoed en is helemaal gratis

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:17

Geronimous

Moderator Spielerij
iCloud voor Windows installeren...
ik zie dat je dat al gedaan hebt.... geef het wat tijd, of zoek even uit met Apple Support wrrom het niet werkt. TIP: schakel je virus/firewall ns uit...

Als er met Foto's importeren maar n stuk of 10 doorkomen heb je wss op je iPhone 'Optimaliseer iphone opslag' aanstaan...

[Voor 61% gewijzigd door Geronimous op 12-01-2020 00:33]

FT-17 FTW!

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True