Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen
Nooit gedacht dat ik iemand die al zo lang op GoT rondloopt moet wijzen op Het algemeen beleid #quickstart. De meest belangrijke informatie mist: welke set, hoe is deze aangesloten, op welk moederbord/geluidskaart en welke instellingen zijn nu geselecteerd/ingesteld?
Sowieso is YouTube naar mijn weten geen surround en maximaal 2.0 stereo. Als je stereo geluid over alle speakers wilt laten spelen is dat een andere optie dan surround in bijvoorbeeld games dan wel films (al kan die laatste ook weer anders zijn afhankelijk van de manier van aansluiten).
Sowieso is YouTube naar mijn weten geen surround en maximaal 2.0 stereo. Als je stereo geluid over alle speakers wilt laten spelen is dat een andere optie dan surround in bijvoorbeeld games dan wel films (al kan die laatste ook weer anders zijn afhankelijk van de manier van aansluiten).
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Sorry fear. ik wist niet dat je boos werd!
oud en dement ben ik aan t worden..
speakers zijn een oud setje, de creative theatre 5100. zijn aangesloten op de onboard geluidschip met drie kabels die allemaal goed zitten. het probleem moet softwarematig zijn op OS niveau want het zit m allemaal niet in de test.. daar komt het geluid er goed uit. maar in alle mogelijke instellingen kan ik niets vinden of proberen wat zou kunnen werken..
speakers zijn een oud setje, de creative theatre 5100. zijn aangesloten op de onboard geluidschip met drie kabels die allemaal goed zitten. het probleem moet softwarematig zijn op OS niveau want het zit m allemaal niet in de test.. daar komt het geluid er goed uit. maar in alle mogelijke instellingen kan ik niets vinden of proberen wat zou kunnen werken..
[ Voor 9% gewijzigd door Plux op 09-01-2020 10:12 ]
Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen
Staat je output apparaat goed onder windows? Dat wilt nog wel eens verspringen als je bv je monitor op hdmi of DP aansluit. De test die je doet is van creative zelf waarschijnlijk en die snapt wel dat het over de juiste uitgangen moet.Plux schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:56:
Sorry fear. ik wist niet dat je boos werd!oud en dement ben ik aan t worden..
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT