Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wattenstaafje vast in iPad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Anoslayer
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 14-01 20:29
Ik heb een iPad 2018 en ik had een foutmelding dat ik een koptelefoon had aangesloten maar niet zo was dus probeerde ik de aux poort schoon te maken maar toen bleef er een stukje wat er tussen wat zouden jullie mij adviseren ik heb perongeluk het dieper er in gestoken😥

Anoslayer wijzigde deze reactie 09-01-2020 01:05 (9%)

Alle reacties

• Tuinsteen
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 19-01 02:26
Een dunne pincet en dan rustig bewegen richting de kant van de minste weerstand.

• M14
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-01 11:48
Pincet of haaknaald

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• Shamalamadindon
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 02:22
En veel geduld.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• HiHatTi132
  • Laatst online: 10-01 23:14
Waarom geduld als je lucht in een spuitbus hebt. Heeft bij mijn iPad gewerkt👌👍🏻😀

• Marsjee
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 21-01 19:56
Heb vaak van die broekzakpluisjes in de aux of oplader poort. Dit wordt dan elke keer lekker aangestampt door 3.5mm jack, of usb c oplader. Met een naaldje, krijg ik dit er altijd uit. Gewoon voorzichtig zijn.

• Pindasaus
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21-01 17:08
Tandenstoker.
Of gewoon zuigen door een rietje.
Stofzuiger er op zetten kan ook nog.

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 04:23
En als het een propje is dat dik genoeg is om de vorm van de aansluiting aan te nemen en zo tegen de wand vast komt te zitten: een 3.5mm jack extractor.

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 09:15

franssie

Save the albatross

johnkeates schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 02:16:
En als het een propje is dat dik genoeg is om de vorm van de aansluiting aan te nemen en zo tegen de wand vast komt te zitten: een 3.5mm jack extractor.

[Afbeelding]
lol natuurlijk bestaat dat - maar waar koop je het?
Geniaal.

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 04:23
franssie schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 02:23:
[...]

lol natuurlijk bestaat dat - maar waar koop je het?
Geniaal.
Bij de gemiddelde generieke shady telefoonshop op de hoek in de slechtere delen van de meeste steden hebben ze die wel als je er snel een nodig hebt en niet erg vind om 10 euro te betalen voor een ding van een paar cent :P , in alle andere gevallen: internet. Bijv: https://www.ebay.nl/itm/2...-UNDER-PRICE/264306101458

johnkeates wijzigde deze reactie 09-01-2020 03:39 (20%)

• flyyy
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 01:23
Gewoon een gebogen paperclip/smalle pincet het eruit proberen te wippen.
Heb dit zo vaak gedaan voor klanten aan de servicebalie. Oplaadport of 3,5mm jack zit dan vol met pluis.
Zolang je niet hard port/schraapt kan er weinig mis gaan.

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
Stofzuiger er op, met een beetje geluk komt het er dan wel uit.

• geekeep
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 22:55
Voor iedereen die een pincet of paperclip adviseert. Metaal geleidt, dus zorg dat je de tablet uit zet voordat je het ding er in steekt... Beste is nog altijd een cocktailprikker.

• Jampot007
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 10:30
Een dunne kunststof pincet kan je proberen of de makkelijke weg eerst, het eruit blazen met een compressor of spuitbus.

• EfromB
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21-01 20:48
geekeep schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:21:
Voor iedereen die een pincet of paperclip adviseert. Metaal geleidt, dus zorg dat je de tablet uit zet voordat je het ding er in steekt... Beste is nog altijd een cocktailprikker.
Helemaal mee eens, daarmee verschillende keren het stof uit m'n iPhone gehaald.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

geekeep schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:21:
Een naald is wel dunner, scherper en sterker.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• My_self
  • Laatst online: 10:23
Anoslayer schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 00:59:
Ik heb een iPad 2018 en ik had een foutmelding dat ik een koptelefoon had aangesloten maar niet zo was dus probeerde ik de aux poort schoon te maken maar toen bleef er een stukje wat er tussen wat zouden jullie mij adviseren ik heb perongeluk het dieper er in gestoken😥
Antwoorden zijn denk ik wel gegeven op jouw omschreven probleem ;), maar iets anders: ik zit vast in jouw grammatica.

No offense, maar je maakt een Tweakers-account aan speciaal om deze vraag te stellen, zonder ook maar één punt, komma of zelfs een vraagteken toe te voegen. Vervolgens volgt er enkele minuten daarna, echt bizar snel(!), een reactie wat je verder kan helpen en we hebben tot op heden nog niets van je vernomen. Kan gebeuren natuurlijk, maar het totaalplaatje is niet echt een schoolvoorbeeld en zorgt bij mij voor een vervelende nasmaak.

Helaas is dit steeds vaker een dingetje op Tweakers. Ik stoor me er mateloos aan en moest het nu wel even gezegd hebben.

Je punt over spelling en leesbaarheid is terecht, maar je mag hier voortaan een TR voor aanmaken.

Hoedje wijzigde deze reactie 11-01-2020 15:34 (27%)

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07:44
My_self schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:54:
[...]

Antwoorden zijn denk ik wel gegeven op jouw omschreven probleem ;), maar iets anders: ik zit vast in jouw grammatica.

No offense, maar je maakt een Tweakers-account aan speciaal om deze vraag te stellen, zonder ook maar één punt, komma of zelfs een vraagteken toe te voegen. Vervolgens volgt er enkele minuten daarna, echt bizar snel(!), een reactie wat je verder kan helpen en we hebben tot op heden nog niets van je vernomen. Kan gebeuren natuurlijk, maar het totaalplaatje is niet echt een schoolvoorbeeld en zorgt bij mij voor een vervelende nasmaak.

Helaas is dit steeds vaker een dingetje op Tweakers. Ik stoor me er mateloos aan en moest het nu wel even gezegd hebben.
Valt mij ook op, laatst ook met een batterij/iPhone vraag. Accountje aanmaken, vraag erop en vooral geen terugkoppeling geven, beetje jammer. Het ondermijnt de welwillendheid van mede Tweakers mee te denken.

Je mag hier voortaan een TR voor aanmaken.

Hoedje wijzigde deze reactie 11-01-2020 15:36 (2%)

• rickboy333
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 10:34
[...]

Hoezo? Moet je eerst een felbegeerde reputatie opbouwen voordat je geholpen kan worden? Sommige mensen komen alleen op Tweakers om te lezen. (En daar ben ik best blij mee gezien deze groep mensen Tweakers betaald via ad's). Ikzelf heb een account sinds 2009 ofzo, maar ik las al vanaf 2007 +/- Tweakers.

En spelling..... Tja, als ik zelf een topic heb doe ik daar wel mijn best op. Maar als ik reageer op iemand of op de frontpage ga ik echt niet lopen kijken of alles spel/taalfoutvrij is. Dat is gewoon typen > plaatsen. Ik heb wel wat beters te doen......

TIME TO UPGRADE !!!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Anoslayer schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 00:59:
Heb je een stofzuiger ?

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• wheez50
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21-01 17:16
rickboy333 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:55:
[...]

Hoezo? Moet je eerst een felbegeerde reputatie opbouwen voordat je geholpen kan worden?
[...]
Nadat je geholpen kan worden. Zie boven je eigen bericht. Gebruik een dun, liever niet geleidend, object als een coctailprikker of naald en wees geduldig en voorzichtig.

*Daar*opvolgend: Doe wat aan je grammatica (netjes gezegd) en geef misschien terugkoppeling.

Dus hou je wel bij de feitelijkheden ;)

• rickboy333
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 10:34
wheez50 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:03:
[...]

Nadat je geholpen kan worden. Zie boven je eigen bericht. Gebruik een dun, liever niet geleidend, object als een coctailprikker of naald en wees geduldig en voorzichtig.

*Daar*opvolgend: Doe wat aan je grammatica (netjes gezegd) en geef misschien terugkoppeling.

Dus hou je wel bij de feitelijkheden ;)
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Mijn excusus :)

TIME TO UPGRADE !!!

• Anoslayer
  • Laatst online: 14-01 20:29
Bedankt allemaal voor jullie hulp! @my_self Sorry mijn excuses ik zou er de volgende keer opletten.

• My_self
  • Laatst online: 10:23
Anoslayer schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 20:06:
Bedankt allemaal voor jullie hulp! @my_self Sorry mijn excuses ik zou er de volgende keer opletten.
Thanks voor de terugkoppeling en excuses aanvaard. ;) Het is al fijn dat je wat van je laat horen, dit in tegenstelling tot anderen. Hopelijk is jouw probleem opgelost. Veel plezier op Tweakers.

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 12:34

 iPad Air 2 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Ecologisch gezien overigens niet 't meest ethisch óf ecologisch verantwoorde spul... Maar: Een simpel busje 'perslucht' van de Action wérkt!! én kost niet veel...

wimmel_1 wijzigde deze reactie 09-01-2020 22:11 (4%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:37
[...]

Hit-and-run posting gebeurt al sinds dag 1 op tweakers en is niet iets van de laatste tijd. Dat gezegd hebbende: Het blijft in de meeste gevallen natuurlijk irritant.

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• zwerfkater
  • Laatst online: 14-01 23:22
stofzuiger moet wel lukken, dun slangetje of rietje wat er net in past en dan een verloop naar de stofzuigerslang met wat ducktape ofzo afplakken.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True