Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn kind is een leerling op het grafisch lyceum en gebruikt het Adobe pakket, Office, speelt soms een spel, zit veel 'op internet'' , kijkt Netflix.
Wat mag het systeem gaan kosten? Ongeveer 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, Ilyama monitor G-Master 27" en Cintiq 24"pro tekentablet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende geheugen, snelheid, stabiliteit en betrouwbaarheid, stil, niet te grote kast.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, vind degelijkheid belangrijk en betrouwbaarheid,
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Asus, heb daar goede ervaringen mee.
Sta je open voor andere merken? Ja hoor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals genoemd: snel, stil, moet zeker een paar jaar te gebruiken zijn, betrouwbaar en degelijk systeem binnen gestelde budget.Kast bij voorkeur niet te groot.Wil het systeem laten bouwen met Windows 10 64 bit geïnstalleerd door een bekende computerwinkel.
Ga je overklokken?Nee.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Standaard instellingen voldoen denk ik.
Is het door mij bij elkaar 'geraapte' systeem een goede keuze voor de door mij gestelde wensen en gebruiksdoelen? Juiste afstemming van de componenten?
Heb mij wel een beetje ingelezen voor zover dat mogelijk is met mijn beperkte kennis en zo mijn keuze's gemaakt.
Heb gekozen voor 1 kleine ssd voor programma's, een grotere voor opslag bestanden; is dit slim? Kan dit?
Ik probeer hieronder mijn wensenlijst te plaatsen.
Zou het op prijs stellen wanneer personen met kennis van zaken hier hun licht over willen laten schijnen.
Mijn kind is een leerling op het grafisch lyceum en gebruikt het Adobe pakket, Office, speelt soms een spel, zit veel 'op internet'' , kijkt Netflix.
Wat mag het systeem gaan kosten? Ongeveer 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, Ilyama monitor G-Master 27" en Cintiq 24"pro tekentablet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende geheugen, snelheid, stabiliteit en betrouwbaarheid, stil, niet te grote kast.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, vind degelijkheid belangrijk en betrouwbaarheid,
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Asus, heb daar goede ervaringen mee.
Sta je open voor andere merken? Ja hoor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals genoemd: snel, stil, moet zeker een paar jaar te gebruiken zijn, betrouwbaar en degelijk systeem binnen gestelde budget.Kast bij voorkeur niet te groot.Wil het systeem laten bouwen met Windows 10 64 bit geïnstalleerd door een bekende computerwinkel.
Ga je overklokken?Nee.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Standaard instellingen voldoen denk ik.
Is het door mij bij elkaar 'geraapte' systeem een goede keuze voor de door mij gestelde wensen en gebruiksdoelen? Juiste afstemming van de componenten?
Heb mij wel een beetje ingelezen voor zover dat mogelijk is met mijn beperkte kennis en zo mijn keuze's gemaakt.
Heb gekozen voor 1 kleine ssd voor programma's, een grotere voor opslag bestanden; is dit slim? Kan dit?
Ik probeer hieronder mijn wensenlijst te plaatsen.
Zou het op prijs stellen wanneer personen met kennis van zaken hier hun licht over willen laten schijnen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 325,05 | € 325,05 |
| 1 | Moederborden | Asus TUF B450M-Pro Gaming | € 107,- | € 107,- |
| 1 | Videokaarten | Asus Dual GeForce GTX 1660 Super 6GB Edition GDDR6 EVO | € 280,50 | € 280,50 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 76,90 | € 76,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9x65 SE-AM4 | € 43,85 | € 43,85 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 136,73 | € 136,73 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650i | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 250GB | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SSD M.2 (3D v-nand (TLC) 1TB | € 105,- | € 105,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.282,83 | ||