Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Anderhalf jaar geleden heeft een vriend van mij een game PC in elkaar gezet. Op zich is het een prima PC, maar nu ik Call of Duty Modern Warfare wil spelen merk ik dat het af en toe stottert wat het gamen niet aangenaam maakt. Ik weet totaal niet het lijstje wat er allemaal in mijn PC zit, vandaar ook mijn vraag aan jullie hoe ik dit kan achterhalen en zodra we dit weten wat jullie adviseren om te kopen.
Wat is je budget?
Tussen de 300 en 800 euro om te upgraden
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit weet ik niet.
Allereerst dus mijn vraag; hoe kan ik achterhalen wat er precies in mijn PC zit en als tweede vraag wat kan ik het beste upgraden?
BVD!
Ik zoek een?
Anderhalf jaar geleden heeft een vriend van mij een game PC in elkaar gezet. Op zich is het een prima PC, maar nu ik Call of Duty Modern Warfare wil spelen merk ik dat het af en toe stottert wat het gamen niet aangenaam maakt. Ik weet totaal niet het lijstje wat er allemaal in mijn PC zit, vandaar ook mijn vraag aan jullie hoe ik dit kan achterhalen en zodra we dit weten wat jullie adviseren om te kopen.
Wat is je budget?
Tussen de 300 en 800 euro om te upgraden
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit weet ik niet.
Allereerst dus mijn vraag; hoe kan ik achterhalen wat er precies in mijn PC zit en als tweede vraag wat kan ik het beste upgraden?
BVD!