Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUTON
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Zou iemand mij kunnen helpen met de volgende twee vragen:

Kan de Xiaomi Mi band 4 ook gebruikt worden in samenwerking met een andere app dat de app van Xiaomi?

En kan de tracker ook in de zak gedragen worden? Of meet het enkel op je arm? Hartslag enzo heof ik niet te weten alleen stappen.

Dank voor reactie!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik betwijfel beiden vraagstukken. Misschien dat je broekzak niet genoeg beweging maakt om als stappen te tellen. En een alternatieve app zal waarschijnlijk alleen bestaan als de community daar groot genoeg voor is. Dat moet je even onderzoeken. Ik zou bij xda-developers beginnen.

Wat had je zélf al gevonden, verder?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Wat wil je er mee bereiken lijkt me een belabgrijke vraag. De Google Fit app houdt via je telefoon aardig accuraat stappen, afstand, snelheid en verbrande caloriën bij tijdens het (hard)lopen ;)

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ZUTON je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ga dus even aan de slag met de tips uit dit topi en kijk in bijvoorbeeld het ervaringen topic.. Mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, op dan gerust een nieuw topic. Op dit topic komt in ieder geval een slotje.

Dit topic is gesloten.