Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nieuwsgier
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10 21:22
Heeft iemand zoiets in combinatie met home-assistant ?
YLI YS-134NOS elektrische sluitplaat arbeidsstroom, verstelbaar, EU-type, 12VDC (https://www.webstore4ipca...1Sq6DaPUXKpBoC7HoQAvD_BwE)

Wat gebruik je dan om er tijdelijk stroom op te zetten ? Is volgens mij aanzienlijk goedkoper dan een electrisch deurslot en heeft hetzelfde effect ...toch ?

• AllInOneNerd
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-11-2021
Het makkelijkste (en zonder rare constructies) lijkt mij om een Sonoff en een 12V voeding aan te schaffen (als je die nog niet hebt). Met de uitgangen van de Sonoff schakel je de 12v voeding die op zijn beurt het desbetreffende slot schakelt. De Sonoff koppel je vervolgens aan home assistant en voila, je magneetslot is smart! :)

Vond je de opmerking van mij of iemand relevant of heeft het je geholpen? Laat een duimpje achter als teken van waardering.

• Nieuwsgier
Ach natuurlijk. Ik dacht te ingewikkeld.(iets met esp32 enz.) Heb nog een sonoff liggen. Kun je met een sonoff ook 12V schakelen (dus 12V in en 12V uit) ? Zal wel een onnozele vraag zijn, maar alles met stroom is niet mijn sterkste kant :)

In ieder geval bedankt voor je reactie

[ Voor 4% gewijzigd door Nieuwsgier op 08-01-2020 21:00 ]

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59
Nee, is niet hetzelfde als een elektronisch deurslot. Deze zijn met ongeveer 50kg kracht door te duwen. Daarnaast neemt dit het nachtslot niet mee en eventuele haaksloten bij dichtdraaien / opendraaien.

Zet dit nooit op je voordeur, alleen op een eventuele binnendeur of een deur buiten je voordeur (portiek ofzo).

• Nieuwsgier
Is bedoeld voor schuurdeur. Woning is niet via schuur binnen te komen. Maar je waarschuwing is zeker iets om mee te nemen.