iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
FF op de 3Com de Etherdisk voor die kaart downloaden, volgensm mij staat ie daar wel op.
Je kunt hem alleen niet tegelijk gebruiken met je Microsoft software, dus je moet die niet laden als je die packet driver wil gebruiken.
sorry voor de vaagheid van die laatste zin..
Je kunt hem alleen niet tegelijk gebruiken met je Microsoft software, dus je moet die niet laden als je die packet driver wil gebruiken.
sorry voor de vaagheid van die laatste zin..
De bron voor alle (informatie over) packet-drivers is :
Crynwr
Crynwr
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Ze zitten iig ook bij Norton Ghost in...
mocht je er niet uit komen, kan ik ze wel mailen morgen (heb ghost @ work)
mocht je er niet uit komen, kan ik ze wel mailen morgen (heb ghost @ work)
De packetdriver die je zoekt staat idd op de 3com etherdisks (ofzo) die je gewoon kunt downen...
however, er bestaat een ancient stukje software dat een packet driver emuleert op ndis. Als je dat progseltje gebruikt kan je dus gewoon je huidige config (k neem aan msclient) laten staan, en ook nog eens progseltjes draaien die gebruik maken van een packet driver...
owja, dat programmaatje heet dispkt... is vast wel te vinden op google of op simtel.net oid
mzzl, lone
however, er bestaat een ancient stukje software dat een packet driver emuleert op ndis. Als je dat progseltje gebruikt kan je dus gewoon je huidige config (k neem aan msclient) laten staan, en ook nog eens progseltjes draaien die gebruik maken van een packet driver...
owja, dat programmaatje heet dispkt... is vast wel te vinden op google of op simtel.net oid
mzzl, lone
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.