Hulp voor Australië

Pagina: 1
Acties:
  • 492 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook wij als groep willen wat doen voor Australië ❤️ alles wat we ophalen komt terrecht in Australië (lees de beschrijving) bedankt voor het helpen, dit gehele bedrag wordt geschonken aan de brandweer in Australië

*knip*

[ Voor 11% gewijzigd door Microkid op 08-01-2020 18:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lijkt me niet zo'n goed idee om het aan een "random stranger" te geven die hier registreert om deze link te spammen. Dan zou ik het eerder aan het rode kruis geven.

De crowdfundingpagina doet ook geen seconde z'n best om enigszins controleerbaar betrouwbaar over te komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Room42 op 08-01-2020 18:44 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Spijt me maar Australië is een rijk land wat prima zijn eigen problemen zonder onze hulp kan oplossen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:03
Ik weet het niet. Als je het echt meent, dan siert deze actie je. Maar iemand met een hagelnieuw account op Tweakers kan ik moeilijk vertrouwen. Ook de Get Funded pagina ziet er niet echt betrouwbaar uit. Waarom promoot je niet de vele acties die er al zijn, zoals die van het Rode Kruis bijvoorbeeld? Het is alleen maar zonde om Get Funded er nog aan te laten verdienen met de kosten die zij rekenen.

@Room42 Dat dus. :)

[ Voor 3% gewijzigd door dehardstyler op 08-01-2020 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:43

Nogne

>.<

Waarom zullen wij jouw fonds ondersteunen als je beter direct geld kan overmaken naar de goede doelen in Australie? Nu snoep jij en gofund een deel van het bedrag af, terwijl als je ze echt wil ondersteunen je beter het geld direct aan hun kan overmaken.

En Australie heeft dit in mijn ogen niet nodig, de overheid steekt zelf zijn kop in het zand. Zolang die geen actie ondernemen is het dweilen met de kraan open (zoals de locals het zelf ook zien).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
downtime schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 18:42:
Spijt me maar Australië is een rijk land wat prima zijn eigen problemen zonder onze hulp kan oplossen.
Rijk land of niet, niemand is voorbereid voor zo’n ramp. Als Nederland weg brand dan zouden we ook graag hulp willen.

Anyway je kunt inderdaad gewoon het beste doneren via de echte goede doelen. Waar is dit eigenlijk gepost in het “shooters” forum? :P

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:42

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

raiders schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 18:48:
[...]

Rijk land of niet, niemand is voorbereid voor zo’n ramp. Als Nederland weg brand dan zouden we ook graag hulp willen.

Anyway je kunt inderdaad gewoon het beste doneren via de echte goede doelen. Waar is dit eigenlijk gepost in het “shooters” forum? :P
Nou op zich hadden ze drie maanden geleden wellicht meer haast kunnen maken met ingrijpen. :X

Maakt het voor mij wel enigszins discutabel om überhaupt te doneren... Wellicht alleen voor de beesten.

[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 08-01-2020 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:03
MikeyMan schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 18:50:
[...]

Nou op zich hadden ze drie maanden geleden wellicht meer haast kunnen maken met ingrijpen. :X
Die strandbedjes op Hawaï houden zichzelf niet warm he! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hoe goed bedoeld ook, dit hoort hier niet

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.