Vraag

• KrazyJay
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:11
Ik zoek de Fritzbox-firmware versie 7.12 voor de 7590, niet de Duitse versie. 7.13 staat ondertussen op de website, maar deze is nog niet gewhitelist door mijn aanbieder. 7.01 is ook te vinden, maar deze is te oud waardoor mijn backup niet over te zetten is.

De ftp-website van Fritz heeft 'm niet, google ook niet.

Heeft iemand heel toevallig nog 7.12 international of belgium beschikbaar op een OneDrive, Google Drive of wat dan ook?

Bedankt alvast.

Alle reacties

• mad-dog
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22:53
Heb wel een linkje voor je naar 07.10
Wellicht dat deze je backup wel accepteert

https://hulp4all.com/FB7590/FRITZ.Box_7590-07.10.image

• ewoutw
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21:22
Umm de 12 is oud. 13 bestaat al sinds Mei zie ik.... zie wel dat er voor België als nieuwste de 01 is....

• KrazyJay
@mad-dog Geen toegang. Maar misschien dat het me wel helpen zou.

@ewoutw 7.01 is te oud voor de backup te importeren (en er staat nogal wat in wegens domotica), de dsl-driver van de 7.12 is gewhitelist voor België maar weet niet of de 7.13 dezelfde driver heeft. Misschien dat ik daar nog achter kan komen. Dan zou ik sowieso al de 7.12 moeten hebben om die te vergelijken.

• Illusion
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 07:41

Illusion

(the art of)

Pak de 7.13. Werkt het niet dan zet je “use previous dsl version” aan.

Overigens kan je in de changelog zien dat er amper verschil is tussen 7.12 en 7.13. Alleen kpn is toegevoegd, en voor Zwitserland een wijziging.

[Voor 50% gewijzigd door Illusion op 09-01-2020 11:52]

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• mad-dog
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22:53
KrazyJay schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:06:
@mad-dog Geen toegang. Maar misschien dat het me wel helpen zou.

@ewoutw 7.01 is te oud voor de backup te importeren (en er staat nogal wat in wegens domotica), de dsl-driver van de 7.12 is gewhitelist voor België maar weet niet of de 7.13 dezelfde driver heeft. Misschien dat ik daar nog achter kan komen. Dan zou ik sowieso al de 7.12 moeten hebben om die te vergelijken.
Check dan direct hulp4all.com, denk dat directe linken niet mag

• KrazyJay
Illusion schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:50:
Pak de 7.13. Werkt het niet dan zet je “use previous dsl version” aan.

Overigens kan je in de changelog zien dat er amper verschil is tussen 7.12 en 7.13. Alleen kpn is toegevoegd, en voor Zwitserland een wijziging.
Previous DSL driver wilt niet direct zeggen dat het dan de DSL-driver is van de vorige firmware, helaas. Maar, ik heb 7.13 er op gezet, en het lijkt tot nu toe te werken. Ik denk dat de DSL-driver hetzelfde is als op de 7.12.

• KrazyJay
Goed, we zijn een dag verder, en 7.13 van de internationale versie (is gewoon dezelfde als de Belgische, behalve dat de Belgische met whitelisting werkt en dus vaak later dezelfde softwareversie krijgt) lijkt ook te werken zonder fallbackprofiel. Vermoed dat het in orde is zo.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee