Weer vaag windows 10 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Mijn vraag
Ineens laat utorrent zich niet meer installeren.
Het opent ik klik alle relevante voortgangen en vervolgens lijkt het te installeren maar het staat dus niet op mijn pc.
Qbittorrent daarentegen laat zich wel installeren
Voor de duidelijkheid, utorrent staat al jaren op mijn pc zonder problemen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Virusscanners uitgezet
ik vond iets over unblock bij eigenschappen maar dat is blijkbaar oude info want dat tabblad verschijnt niet bij mijn .exe.
Utorrent is gedownload bij officiële site

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Een vraag begint meestal met een vragend voornaamwoord en eindigt op een vraagteken.
Op één of andere manier kan ik uit jouw post geen vraag halen, ik zie hierboven alleen een mededeling.

Wat is jouw vraag nu precies ?

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 21:50
Staat het tussen je geinstalleerde programma's?
Bij installeren zie je in welke folder je het plaatst, kan je dat vinden en zit daar misschien de executable van de applicatie in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Qbittorrent is toch beter, dus wellicht heeft Windows je een zetje in de juiste richting gegeven?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

@MatMich heb je al gecontroleerd of je virusscanner het misschien per abuis in quarantaine plaatst?

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ineens laat utorrent zich niet meer installeren.
en
Voor de duidelijkheid, utorrent staat al jaren op mijn pc zonder problemen.
Wat is het nou? Staat het erop of staat het er niet op? Geeft Windows onder de geïnstalleerde programma's aan dat uTorrent is geïnstalleerd? Wat staat er in de installatiedirectory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit topic past beter in Client Software Algemeen, maar ipv verplaatsen zal ik het hier sluiten zodat je daar een nieuwe kunt aanmaken met geupdatete topicstart.
Dit gegeven de verwarring hierboven (met uitzondering van de opmerking van @Luppie die gewoon flauw was ;) ). Voeg dan meteen eventuele relevante meldingen uit je event log (en andere logs zoals van de virusscanner) toe aangezien dat hele relevante info kan verschaffen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.