Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• FEBO91
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 23-01 20:49
Beste tweakers,

Ik zit met een dilemma omtrent de hypotheekaanvraag. Ik heb onlangs een huis gevonden/gekocht. Ik heb een vast contract binnen het basisonderwijs. Echter zal ik in mei van baan veranderen (ook onderwijs). Ik zit nu in het stadium dat ik de hypotheek moet regelen voor het huis. Ik heb officieel mijn ontslag nog niet ingediend, al weet de directrice van mijn school het wel. Ik heb bij het bestuur een werkgeversverklaring aangevraagd en daar staat bij 'zijn er voornemens om het dienstverband te beëindigen' nee ingevuld.
Ik heb ook met mijn nieuwe werkgever hierover contact gehad en zij kunnen per 01-05 een intentieverklaring afgeven (eerst een jaarcontract, vervolgens vast). De banenmarkt is voor leerkrachten gezien het lerarentekort natuurlijk super gunstig, en zal ik de komende jaren nooit lang hoeven zoeken naar een baan.

Echter vraag ik mij nu af wat het verstandigst is. Hypotheek aanvragen met de werkgeversverklaring waarop staat dat ik geen voornemens heb om het dienstverband te beëindigen, of officieel ontslag nemen, nieuwe werkgeversverklaring aanvragen i.c.m. de intentieverklaring van mijn volgende werkgever. Ik weet niet of de bank moeilijk zal doen over het verstrekken van de hypotheek, maar aan de andere kant wil ik niet dat de bank hier achter komt (volgens mij bellen ze wel eens naar werkgevers voor rectificatie??) en dit dan ziet als onbetrouwbaar/fraude.

Graag hoor ik wat jullie zouden doen :)

edit: Het huis wordt gekocht op één inkomen

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20:58

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FEBO91 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:54:
Ik heb bij het bestuur een werkgeversverklaring aangevraagd en daar staat bij 'zijn er voornemens om het dienstverband te beëindigen' nee ingevuld.

Hypotheek aanvragen met de werkgeversverklaring waarop staat dat ik geen voornemens heb om het dienstverband te beëindigen
In de werkgeversverklaring staat wat de werkgever wil. Zij willen jouw dienstverband niet beëindigen, jij wil dat. Dus wat dat betreft klopt dat gewoon.

Iemand kan net zo hard ontslagen worden een dag nadat een werkgeversverklaring of hypotheek rond was, die verklaring is in feit een wassen neus en totaal niet bindend.

Angeloonie wijzigde deze reactie 08-01-2020 15:59 (13%)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• President
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 20:34
Wanneer verwacht je dat de hypotheek rond is?

In principe ben je nu in dienst. De reden dat de bank een werkgeversvereniging wil hebben is vanuit een stuk zorg; ze willen wel dat je de lasten nu en in de (nabije) toekomst kan betalen.

Als je vandaag de verklaring hebt kan je morgen bij wijze van ontslag nemen. Wel zal er mogelijk ergens in de voorwaarden bij het rondkrijgen van je hypotheek staan dat je dergelijke veranderingen moet melden. Nu maakt dat niet uit als je gewoon je maandelijkse betalingen blijft doen, maar als je na maand twee ineens niet meer kan betalen omdat je geen salaris hebt dan ben je natuurlijk wel verwijtbaar...

• Pizza_Boom
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 23:33
Voor mei moet je die hypotheek wel rond gaan krijgen toch? Dan lekker doen alsof je neus bloedt.

• FEBO91
President schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:01:
Wanneer verwacht je dat de hypotheek rond is?

In principe ben je nu in dienst. De reden dat de bank een werkgeversvereniging wil hebben is vanuit een stuk zorg; ze willen wel dat je de lasten nu en in de (nabije) toekomst kan betalen.

Als je vandaag de verklaring hebt kan je morgen bij wijze van ontslag nemen. Wel zal er mogelijk ergens in de voorwaarden bij het rondkrijgen van je hypotheek staan dat je dergelijke veranderingen moet melden. Nu maakt dat niet uit als je gewoon je maandelijkse betalingen blijft doen, maar als je na maand twee ineens niet meer kan betalen omdat je geen salaris hebt dan ben je natuurlijk wel verwijtbaar...
Voor 28-02 is afgesproken dat de hypotheek rond moet zijn. Financieel gezien verandert er vrij weinig en kan ik de kosten gewoon dragen, ik heb ook geen periode waarin ik geen inkomen heb. En zelfs als ik geen vast contract na het jaar zal krijgen liggen de banen gewoonweg voor het oprapen (maar daar ga ik natuurlijk niet van uit, en mijn nieuwe werkgever ook niet). Mijn huidige werkgever heeft inderdaad geen intentie mij te ontslaan, sterker nog, het was nogal een strijd om ontslag te nemen, maar dat is een ander verhaal.

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 24-01 12:30
Het is een momentopname. Je hebt nu al het huis gevonden/gekocht? Het is nu januari. Voor mei heb je de hypotheek wel rond lijkt me. Gewoon huidige werkgeversverklaring inleveren..

Als je eenmaal de woning hebt kan het de bank geen bal interesseren wat je doet, zolang je maar betaalt.

Dit soort werkgeversverklaringen zijn net zo kansloos als een doktersverklaring. Je kan hartstikke gezond zijn bij een keuring en volgende dag verkouden worden. Je kan er niks van zeggen.
/rant

Nat-Water wijzigde deze reactie 08-01-2020 16:17 (49%)

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.
Rum, beer, quests, and mead. These are things that a pirate needs!

• bwerg
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Met een vast contract is in ieder geval gemakkelijker dan met jaarcontracten. Nou zal dat met een intentieverklaring ook wel gaan, maar als het niet hoeft, zou ik gewoon je vaste contract overleggen.

Dat de banen voor het oprapen liggen zal de hypotheekverstrekker een worst wezen. Als "computer says no" dan ben je bij veel hypotheekverstrekkers klaar. Misschien dat de iets duurdere (de klassieke banken) nog een beetje naar de situatie willen kijken.

bwerg wijzigde deze reactie 08-01-2020 16:13 (40%)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:29

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Huidige werkgeversverklaring inleveren. Gaat om nu. Als je later putjes schepper wilt worden en je gaat 600 euro minder verdienen heb je in ieder geval je hypotheek al voor elkaar komt het op neer.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:40
Mijn N=1 geval had ik een werkgeversverklaring waar netjes op stond dat ik uit dienst zou gaan een paar weken later. HR was nogal verbaasd dat ik een werkgeversverklaring nodig had waar effectief op stond dat ik er niet zou werken op het moment dat de hypotheek er was. Bank vond het allemaal prima: Zonder werk kon ik geen hypotheek krijgen, in de proeftijd kon het niet, maar met een werkgeversverklaring waar letterlijk stond dat de dag nadat de hypotheek rond was ik er niet meer zou werken is het allemaal prima gegaan. Overigens wel op basis van gemiddelde salaris van de drie jaar ervoor.

• bwerg
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Sissors schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:14:
maar met een werkgeversverklaring waar letterlijk stond dat de dag nadat de hypotheek rond was ik er niet meer zou werken is het allemaal prima gegaan. Overigens wel op basis van gemiddelde salaris van de drie jaar ervoor.
Belangrijke noot: als je hiervan gebruik maakt tellen sommige verstrekkers slecht een percentage van je daadwerkelijke inkomsten aan, om te compenseren voor de onzekerheid. Bij sommigen is dit gewoon 100% maar bij anderen ook maar 33%. Je valt dan in de categorie ZZP'er: geen vaste werkgever, maar je hebt gewoon bewezen inkomsten. Daarom is een intentieverklaring ook niet relevant.

Maar goed, zowel met je aflopende contract, als bij een tijdelijk contract, heb je dit doorgaans niet nodig voor een hypotheek.

bwerg wijzigde deze reactie 08-01-2020 16:30 (56%)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23:10
Als de hypotheek eenmaal rond is kun je doen wat je zelf wilt. Dus voldoende tijd om later je ontslag in te dienen, dat maakt helemaal niets meer uit. Het is dan wel belangrijk dat er op je huidige werkgeversverklaring wel 'ja' komt te staan (vanuit het oogpunt van je werkgever).

Ter info: Ik heb samen met mijn vriendin een huis gekocht, werkgeversverklaringen in orde gemaakt, hypotheek definitief gemaakt, en nog voordat we de sleutel kregen, kreeg mijn vriendin best wel plotseling een mooi aanbod voor een nieuwe baan. Die heeft ze geaccepteerd en heeft voor de rest niets uitgemaakt.

Divak wijzigde deze reactie 08-01-2020 16:35 (12%)

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Je hypotheek gaat om het nu, het is een momentopname. Dus je kan prima je werkgeversverklaring inleveren van je huidige baas. Voor maart heb je je hypotheek wel rond.

• Uhmmie
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08:52
Let op! Mensen geven hier aan dat de hypotheek rond moet zijn, voordat je van baan gaat wisselen. Maar dan loop je nog steeds een wezenlijk risico. Aangezien de bank ook steekproeven doet net voor dat de daadwerkelijke overdracht van de woning plaats vind. Als ze op dat moment er achterkomen mogen ze gewoon de hypotheek weigeren (met alle gevolgen van dien).

In jou geval is de overdracht volgens mij al ver voordat je van baan wisselt en dan zijn de risico’s een stuk kleiner. Maar ik zou het als nog even verifiëren met je hypotheek adviseur.

Currently playing: World of Warcraft en Heartstone (PC)

• Maximized
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20:04

Maximized

En niet minimized

Uhmmie schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 20:17:
Let op! Mensen geven hier aan dat de hypotheek rond moet zijn, voordat je van baan gaat wisselen. Maar dan loop je nog steeds een wezenlijk risico. Aangezien de bank ook steekproeven doet net voor dat de daadwerkelijke overdracht van de woning plaats vind. Als ze op dat moment er achterkomen mogen ze gewoon de hypotheek weigeren (met alle gevolgen van dien).

In jou geval is de overdracht volgens mij al ver voordat je van baan wisselt en dan zijn de risico’s een stuk kleiner. Maar ik zou het als nog even verifiëren met je hypotheek adviseur.
Een bank die steekproeven doet nét voordat je bij de notaris zit? Voor wát precies?

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, en dit klinkt als bangmakerij.

Wanneer je een hypotheekaanvraag doet, volgt er uiteindelijk een rentevoorstel vanuit de bank welke jij en een eventuele partner ondertekent. Dit voorstel is bindend voor beide partijen, en de bank heeft bij het uitbrengen van dit rentevoorstel op dat moment al meerdere controles gedaan (waaronder 2x een check in het BKR). Nadat je een dergelijk voorstel ondertekent, zitten beide partijen er gewoon aan vast.

• targaryanwolf
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 23-01 12:41
Heb dit ook gehad, huis gekocht en van baan gewisseld.

De datum van passeren was op 1 maart, echter was alles van de hypotheek al rond net voor de jaarwisseling. Uiteindelijk vanwege de verhuizing nieuwe baan gevonden en begin februari mijn baan opgezegd, zodat ik per 1 april kon beginnen bij de nieuwe werkgever.

Natuurlijk heb ik geen slapende honden wakker gemaakt, het kan toch altijd zo zijn dat je iets beter vind? een hypotheekaanvraag is ook maar een moment opname.
Uhmmie schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 20:17:

Heb bij een grote werkgever gewerkt en toen ik navroeg bij HR en de Salarisadministratie of de bank wel eens controle doet hierop, gaven ze aan dat ze het nog nooit hadden meegemaakt.

targaryanwolf wijzigde deze reactie 09-01-2020 15:17 (47%)

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 23-01 16:34
Zodra je de hypotheek/koop rond is maakt niks uit.

Zelf ervaren paar jaar terug, hypotheek en huis gekocht/getekend rond begin december. ( nieuwbouw )
1 maand later krijg ik te horen dat het bedrijf failliet is. ( voordat de eerste paal geslagen werd )

• Mark31
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 21:49
Wij hebben net een andere situatie mee gemaakt, maar eigenlijk komt het op hetzelfde neer.
Ik had een vast contract, ook toen wij ons huis kochtten.
Mijn vrouw had op dat moment een tijdelijke contract, maar had een toezegging voor een vaste contract bij haar bedrijf.
Maar hier in Nederland zeiden ze ook zwart op wit op papier dat ze een vast contract zou krijgen, dus hebben we zo onze hypotheek ook gekregen.
Wat bleek, in Engeland waar de hoofdkantoor zit, die zei dat er niemand meer vast bij mocht komen dus mijn vrouw moest uiteindelijk weg.
Maar dat was pas nadat we het huis hadden gekocht.
Nu heeft ze een andere job, en werkt ze ook al lang, maar ze kijken hoe krom ook, op het moment van nu hoe je werk situatie nu is, als die goed is dan kan je een hypotheek krijgen.

• Krekatos
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 22:33
Sissors schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:14:
Overigens wel op basis van gemiddelde salaris van de drie jaar ervoor.
Dat geldt niet altijd. Ik heb een hypotheek afgesloten op het moment dat zowel mijn vrouw als ik net klaar waren met studeren, beiden een tijdelijk contract hadden en beiden vier maanden werkten. Hiervoor hadden we bijbaantjes. Desondanks konden we een prima hypotheek afsluiten. Ligt er dus aan bij welke verstrekker het geregeld wordt.

• Sreini
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 13:49
Denk eraan dat een hypotheekverstrekker jou geen hypotheek gaat geven als je nog in je proefperiode zit. Aangezien je voor 28 Feb de hypotheek rond wil hebben zou ik in dat geval wel degelijk je huidige werkgeversverklaring inleveren.

• Sreini
Krekatos schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 11:10:
[...]

Dat geldt niet altijd. Ik heb een hypotheek afgesloten op het moment dat zowel mijn vrouw als ik net klaar waren met studeren, beiden een tijdelijk contract hadden en beiden vier maanden werkten. Hiervoor hadden we bijbaantjes. Desondanks konden we een prima hypotheek afsluiten. Ligt er dus aan bij welke verstrekker het geregeld wordt.
In welk jaar was dit?

• SmurfLink
  • Niet online
in 2017 had ik dezelfde regeling. Voor zover ik weet geld het gemiddelde van de afgelopen 3 jaar voor ZZPers, niet voor loondienst. Dan is het gewoon je contract en salarisspecificatie wat op dat moment geldt.

• Sreini
SmurfLink schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:44:
[...]

in 2017 had ik dezelfde regeling. Voor zover ik weet geld het gemiddelde van de afgelopen 3 jaar voor ZZPers, niet voor loondienst. Dan is het gewoon je contract en salarisspecificatie wat op dat moment geldt.
Ik heb het fout gelezen, jullie hebben allebij gelijk.

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22:16
Sreini schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:34:
Denk eraan dat een hypotheekverstrekker jou geen hypotheek gaat geven als je nog in je proefperiode zit. Aangezien je voor 28 Feb de hypotheek rond wil hebben zou ik in dat geval wel degelijk je huidige werkgeversverklaring inleveren.
Been there done that en inderdaad, als je in je proeftijd zit ga je geen hypotheek krijgen. Proeftijd duurt doorgaans maar een maand dus met een beetje goed plannen hoeft de verkopende partij niet eens te weten dat je tijd aan het rekken bent :)
Uiteraard blijft een intentieverklaring wel van belang.

Ik had van mijn oude werkgever ook gewoon een verklaring (toen had ik al ontslag genomen), maar de hypotheekadviseur heeft op safe gespeeld even gewacht, alles klaar gezet en toen de proeftijd om was gelijk de nieuwe intentieverklaring opgevraagd en ingediend bij de bank. Geen probleem :)

• Sreini
B-Real schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:48:
[...]

Been there done that en inderdaad, als je in je proeftijd zit ga je geen hypotheek krijgen. Proeftijd duurt doorgaans maar een maand dus met een beetje goed plannen hoeft de verkopende partij niet eens te weten dat je tijd aan het rekken bent :)
Uiteraard blijft een intentieverklaring wel van belang.

Ik had van mijn oude werkgever ook gewoon een verklaring (toen had ik al ontslag genomen), maar de hypotheekadviseur heeft op safe gespeeld even gewacht, alles klaar gezet en toen de proeftijd om was gelijk de nieuwe intentieverklaring opgevraagd en ingediend bij de bank. Geen probleem :)
Nou als TS een vast contract krijgt dan is de proefperiode 2 maanden. Aangezien de wens is dat de financiering op 28 februari rond is, lijkt het me geen slim idee.

• Krekatos
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 22:33
2016, dus nog niet zo heel lang geleden. Hierbij was het ook niet het geval dat we een paar ton op de rekening hadden staan. Volgens mij geldt die drie jaar inderdaad voor ZZP'ers.

• B-Real
Sreini schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:52:
[...]

Nou als TS een vast contract krijgt dan is de proefperiode 2 maanden. Aangezien de wens is dat de financiering op 28 februari rond is, lijkt het me geen slim idee.
Dat gaat niet meer lukken nee.
Dan idd of de oude verklaring inleveren, maar dan speelt TS niet helemaal volgens de regeltjes natuurlijk. Of dat verstandig is moet TS zelf maar beslissen.

In mijn geval viel de puzzel iets gunstiger op z'n plek en moest alles (gepland) op het laatste moment gebeuren, maar we waren nog op tijd voor het voorbehoud financiering.

• Sreini
B-Real schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:39:
[...]

Dat gaat niet meer lukken nee.
Dan idd of de oude verklaring inleveren, maar dan speelt TS niet helemaal volgens de regeltjes natuurlijk. Of dat verstandig is moet TS zelf maar beslissen.

In mijn geval viel de puzzel iets gunstiger op z'n plek en moest alles (gepland) op het laatste moment gebeuren, maar we waren nog op tijd voor het voorbehoud financiering.
Hoezo speelt TS niet volgens de regels? Lijkt mij dat dit gewoon kan en geen probleem zou moeten opleveren.

• B-Real
Met een werkgeversverklaring van een werkgever, die weet dat TS ontslag neemt/heeft genomen, waarop toch vermeld staat dat de intentie er is om met elkaar door te gaan?
Niet helemaal netjes en waarschijnlijk kom je er mee weg, maar dat is dus niet helemaal volgens de regeltjes.

Stel dat TS in een sector zit waar werk vinden wat lastiger is en hij niet door zijn proeftijd bij zijn nieuwe werkgever komt én het een huis met NHG is. Maximale hypotheek, geen spaargeeld etc etc. "stel dat/als dit/dan dat"....klopt, maar hij zal niet de eerste zijn die daardoor in de groots mogelijke financiële ellende komt.

• Sreini
B-Real schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:04:
Met een werkgeversverklaring van een werkgever, die weet dat TS ontslag neemt/heeft genomen, waarop toch vermeld staat dat de intentie er is om met elkaar door te gaan?
Niet helemaal netjes en waarschijnlijk kom je er mee weg, maar dat is dus niet helemaal volgens de regeltjes.

Stel dat TS in een sector zit waar werk vinden wat lastiger is en hij niet door zijn proeftijd bij zijn nieuwe werkgever komt én het een huis met NHG is. Maximale hypotheek, geen spaargeeld etc etc. "stel dat/als dit/dan dat"....klopt, maar hij zal niet de eerste zijn die daardoor in de groots mogelijke financiële ellende komt.
De TS liegt niet. De bank vraagt nu hoe de situatie nu is. Een hypotheekaanvraag is een momentopname, niks meer dan dat. Als TS nu zijn of haar documenten inlevert, dan is er niks mis. Als TS in de problemen komt kan men ook niet zeggen dat die iets verzwogen heeft, want die zegt gewoon de waarheid zoals die nu is.

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-01 05:31

Richh

HODL

SmurfLink schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:44:
[...]

Het kan ook voor 3 jaar loondienst.

In mijn situatie werk ik fulltime met een intentieverklaring.

Mijn vriendin studeert nog en heeft daarnaast bijbaantjes en stagevergoeding. Hoewel het niet om veel geld aan inkomen gaat, is iedere 100 euro per jaar weer een paar honderd euro extra hypotheek. Sowieso heeft ze in de zorgsector 100% baangarantie, dus dragen kunnen we het sowieso wel (het is nog altijd goedkoper dan de huur :+)

In onze situatie is het mogelijk om haar gemiddelde inkomen van de afgelopen 3 jaar als jaarinkomen mee te rekenen, zelfs zonder intentieverklaring. En dat is gewoon onder NHG.

@FEBO91 zoals hier al vaker aangegeven is: als de hypotheek rond is maakt het geen drol meer uit wat je doet en/of je meer of minder gaat verdienen. Zolang je de hypotheek maar elke maand braaf betaald is er niks aan het handje.

Richh wijzigde deze reactie 10-01-2020 14:10 (10%)

• B-Real
Sreini schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:08:
[...]

De TS liegt niet. De bank vraagt nu hoe de situatie nu is. Een hypotheekaanvraag is een momentopname, niks meer dan dat. Als TS nu zijn of haar documenten inlevert, dan is er niks mis. Als TS in de problemen komt kan men ook niet zeggen dat die iets verzwogen heeft, want die zegt gewoon de waarheid zoals die nu is.
Prima! Ik hoop dat TS een weloverwogen keuze maakt :)

• SmurfLink
  • Niet online
B-Real schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:04:

Het is een werkgeversverklaring. De werkgever heeft de intentie met de TS door te gaan op huidige salaris en dergelijke. Dat is de intentie en dat is voor de bank genoeg.

Dat de TS de intentie heeft om elders te gaan werken is volledig irrelevant. Het gaat om de intentie van de werkgever in dit geval. Het gaat dus 100% volgens de regels.

• Bushie
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 10:29
En als bank "even" een steekproef doen kan je met de huidige AVG regels ook wel op je buik schrijven als HRM wakker is.

• Sreini
Bushie schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:31:
En als bank "even" een steekproef doen kan je met de huidige AVG regels ook wel op je buik schrijven als HRM wakker is.
Als de bank een "steekproef" doet (waar ik overigens nog nooit van gehoord hebt) dan gaan ze helemaal niks raars vinden, want de TS heeft gewoon alle documemten netjes en naar waarheid geleverd.

• FEBO91
Dank voor alle reacties, de hypotheek is net aangevraagd. Ik heb besloten de huidige werkgeversverklaring te gebruiken, aangezien ik officieel nog geen ontslag heb genomen en mijn werkgever geen intentie heeft mij te ontslaan. Het bestuur waar mijn school/werkgever onder valt weet nog geen eens van mijn voornemens. Voor de intentieverklaring voor de werkgever waar ik in mei zal starten heb ik een VOG nodig (wat standaard is in o.a. het onderwijs) en ik heb geen zin om hier op te wachten voordat ik verdere stappen kan zetten, want wellicht ben ik zo anderhalve week verder, de bureaucratie neemt meestal wel z'n tijd voor zoiets simpels.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True