Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon186
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 14:00
Hallo,

Ik denk dat er nog geen topic is over dit nieuwe product van NURA:
https://www.nuraphone.com/products/nuraloop

Zelf heb ik een pre-order geplaatst voor dit product midden mei vorig jaar.
Normaal zouden de leveringen starten in september. Dit is echter opgeschoven naar december en nu zoude de mensen die de hoofdtelefoon in mei besteld hebben hem in februari moeten ontvangen.

Zijn er nog personen die een pre-order hebben geplaatst en eventueel meer nieuws hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

FeaR

In GoT we trust

Dit lijkt me meer iets voor mobiel gebruik. Puur kijkende naar de foto's en scannende door de tekst, voel je vrij me te verbeteren. Dan past dit beter onder Wearables, AUD > WAO.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
En aangezien dit over leveringen gaat, nog even een schopje van WAO naar TPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is er zo bijzonder aan de nuraloop dan dat het een pre-order van zoveel maanden waard is?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon186
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 14:00
Bedankt om het topic naar het juiste forum te verslepen :D

De NuraLoop gebruikt de techniek die ook is toegepast in de NuraPhone.... Er wordt een profiel opgesteld op basis van de vorm van het oor van de luisteraar. Dit zou een meer persoonlijke en betere geluidservaring moeten geven.

De reviews over deze techniek toegepast in de NuraPhone zijn overwegend positief. Deze NuraPhone is destijds ook gestart als een Kickstarter campagne.